Sinds een kleine anderhalf jaar ben ik in bezit van een corsa D wat tevens mijn daily als zowel mijn project auto is. Ondertussen is er aardig wat veranderd maar ik zal hier een paar kleine specs vertellen en het verhaal achter sommige dingen. Veranderingen toegepast: - opc look spoiler - vol lederen recaro opc stoelen - takata gordels - 55/50 verlaagd - dikke breedte set van RH - debadge En nog een hele hoop andere dingen die veranderd zijn maar voornamelijk vrij kleine dingen. Huidige projecten: - interieur verder aanpakken - opc nurburgering achterbumper - compleet ander uitlaat systeem vanaf de cat Toekomstige projecten: - air ride - meer camber - motorblok swap De recaros hebben een aardige history. Ik heb ze opgekocht uit een opc die op zn kop in de sloot lag. Toen ik de stoelen voor het eerst zag zagen ze er ongeveer zo uit.
Je kan begrijpen dat ik de gok in eerst instantie niet durfte te nemen zeker gezien leder en water behoorlijk klote is. Toch had ik na een week denken de stoelen als nog gekocht en heb ik ze volledig hersteld. Voor het leder heb ik meerdere producten gebruikt enkel het leden herstellen heeft bijna een week tijd gekost (inc wachten tussen de poets beurten) Producten: - poorboys (welke weet ik niet meer) - meguiars 2 stappen prep en voeding - lerenbanken "vet" uit een meubelzaak Met de poorboys hebben we voornamelijk het grofste vuil mee verwijderd als modder. Daarna een keer in de 2 stappen van meguiars. Toen weer een x aantal lagen poorboys. Toen 2 stappen meguiars met daarna opvolgend het banken vet (wat enorm goed de kleur terughaald echt een aanrader ! ) En zo zagen de stoelen er uit ! Toen ze er net in zaten.
De auto ziet er verder als volgt uit:
Fotos met dank aan verschillende fotografen.
Laatst bewerkt door een moderator: