• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

thieu's collectie

thieu

Detailing rookie
25 jun 2010
7
0
Na bijna een half jaar hier rond te kijken toch eens over gegaan tot mijn eerste post.
Ben al langere tijd bezig met het wassen van de wagens thuis, stelt niet veel voor gewoon wassen en in de wax zetten en daar bleef het dan bij.
Zoals bij de meeste waarschijnlijk, tot ze zien hoeveel verschillende producten er wel niet bestaanen en welke resultaten er te behalen zijn.

Tijd voor de foto's !!!

Waar het allemaal mee begon.
s6300397i.jpg

de gewone standaard producten om de wagen mee te kuisen.

Vanmorgen mijn eerste bescheiden bestelling ontvangen van cc. (zeer vlotte afhandeling trouwens)
s6300411.jpg


De doeken en wash mitt die momenteel gebruikt worden.
s6300401.jpg


En de nieuwe velgenborstels, wat een grote verbetering is tegenover de oude :schaam .
s6300402.jpg


Hoop snel de collectie te kunnen uitbreiden met nog doeken, kan je nooit genoeg van hebben.
En nog aantal spullen voor het interieur en de bumpers te onderhouden.
En hopelijk nog polijstmiddelen en een DAP.
 
Je afbeeldingen doen het niet, even tussen [ i m g ] plaats hier je link [ / i m g ] plakken, dan moeten ze zichtbaar zijn.
 
Ziet er al leuk uit. Vooral bij je eerste aankoop bij CC gelijk groot inkopen (in de zin van behoorlijke flesjes) :-b

Keep up the good work
 
De kleine verpakking velgenreiniger gaat hier redelijk rap.
Nu ben ik voor een tijdje gerust :grinning:
En de apc kan je altijd wel gebruiken, al dan niet voor de wagen.
 
velgenreiniger gebruik ik nauwlijks. Velgen goed in de sealant zetten (bijvoorbeeld Poorboy's Wheelsealant) en het vuil gaat er met gewone autoshampoo al af. Ideaal :)

Maar t is al een mooie collect :)^
 
Vrijdag nieuw pakketje mogen ontvangen :party: , alweer supersnel van cc.

*poorboy's world sample kit #2 en #5
*pro 900

foto006g.jpg


foto002nz.jpg


Zijn alweer een stapje dichter bij de eerste full detail.
 
Nette collectie zo..alleen een pro900 gelijk in plaats van een dap..of was er al ervaring dan heb ik niks gezegt.
 
Zo daar zit wel vaart in zeg.
Samples zijn prima om te beoordelen of een product je bevalt.
Zoals gezegd, met de PRO rustig aan beginnen.
Misschien is een clinic iets of even een forumlid in de buurt opzoeken

Hans
 
Heb nog geen ervaring met een rotary op wagens, maar gebruik er wel voor andere doeleinden op het werk.
En gisteren al voor de eerste maal getest en bevalt me prima.
Alleen de juiste snelheid vinden is nog wat zoeken.