• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Thunderbird stelt zich voor

Thunderbird

Detailing chief
Tester of Bling
1 mei 2012
528
103
53
Dag allemaal,

Na jaren handmatig te hebben gepoetst met Meguiars spullen, ontdekte www.Carclean.com. Ik heb eerst zo'n beetje het hele forum gelezen (pfff wat een werk zeg ;) ) Inmiddels ben ik de gelukkige eigenaar van een DAP900 en diverse Poor Boys en Monello spullen. Helemaal super! Ik wilde dat ik deze site jaren eerder had gevonden.

Daarom wordt het ook wel eens tijd om mij even voor te stellen.
Nou dit ben ik:
Karpathos2011054.jpg


En dit is mijn wagentje:
100_4466-kopie.jpg

100_4468-kopie.jpg

100_4464-kopie.jpg


Ik woon in het noorden des lands in het dorpje Vegelinsoord
 
Welkom hier! :grinning:
Foto 1 doet mij terugdenken aan (en terugverlangen naar) Kreta, daar reden we ook met zo'n Jimny rond :ja
 
Virus zei:
Welkom hier! :grinning:
Foto 1 doet mij terugdenken aan (en terugverlangen naar) Kreta, daar reden we ook met zo'n Jimny rond :ja

Haha, mij doet het meer denken aan Bassie & Adriaan ;), reden ze ook ermee rond op landzarote..

Maar welkom iig! Die Corsa ziet er goed uit!
 
Welkom hier! Als je het dak van jou auto wil polijsten,raad ik je aan (geintje) je buik(je) te laten slinken. Zo kom je er nooit bij hoor!

Cheers
 
Ik lees "Thunderbird" stelt zich voor dus pak de chips en cola en ga er eens goed voor zitten want nu gaan we toch een beest van een wagen zien.... Komt er een Corsa ;)

Desalniettemin : van harte welkom op dit gezellige forum Erik !

Mooie Corsa D, zeker gezien het schitterende interieur en die chromen strips bij de mistlampen maken het plaatje echt compleet !

Gr. Arjan
 
Tja, de Thunderbird (40th anniversary edition) heeft helaas 9 jaar geleden het veld moeten ruimen. (Heb er nog steeds een zwak voor. heb Thunderbirdin laatst nog eens voorgesteld om er weer één als hobby auto bij te nemen, maar dat sloeg niet zo aan:-" ) Met 60000km per jaar was dat niet meer vol te houden. Daarna een MB E200 cdi, een MB E320cdi en een Volvo S60 gehad (tussen door nog een paar maanden een MB 350 TD, maar dat is echt niet op de weg te houden qua kosten en een half jaar lang een vectra als leaseauto gehad.), maar ook daar moesten per maand nog heel veel centjes achteraan.

Daarom vorig jaar de keuze gemaakt om afscheid te nemen van de grotere auto's. In plaats van om de drie jaar een grote auto van een jaar of 4 oud nu een kleinere nieuwe auto. Tot nu toe bevalt de Corsa eigenlijk nog boven verwachting. Ik heb er wel zo'n beetje alle toeters en bellen op laten zetten die te bestellen waren, inclusief beige leder interieur. Ik vind het erg mooi, maar je moet het wel zeer regelmatig reinigen wil je het een beetje netjes houden.