Paar weken terug deze Peugeot 206 CC gekocht voor de 'dame des huizes', en uiteraard ontsnapt deze niet aan een detailjob voor de buitenkant (binnenkant laatst al met extractor gedaan, binnenkort een detail aan de binnenkant).
Auto zag er niet slecht uit overigens.
Got it all on tape.... plaatje na foamen/wielen met Meg Wheelbrightener/wassen/kleien/opnieuw wassen/drogen/tapen
Diepe kras op de achterbumper die ik binnenkort ga wetsanden (+verslag uiteraard..)
Lichte tot medium swirls, en her en der een lichte kras. Niets om je zorgen over te maken.
Kontje weer netjes (zie verslag/howto elders op dit forum)
Op rotary met witte kompressor pad met Wolfgang Swirlremover 3.0. 1 pass was meestal voldoende, volledig afhalen met M34 (final inspection)
Wat finished dat spul toch mooi...
Als extraatje een mooie Wolfgang finishing glaze met dap op zwarte pad
Uitlaatje met dap met 4" witte pad met Meg NXT metalpolish
Motorruimte met APC 1:4 inwerken, tuinslang erover, afwerken met Poorboys Trimrestorer
Tape eraf, nalopen met Poorboys Spray&Wipe, 2 lagen Wolfgang Fuzion, trims/raamrubbers/gril/etc met Poorboys Trimrestorer, banden met Meg endurance tiregel.
Taddaaa klaar.....
Auto zag er niet slecht uit overigens.
Got it all on tape.... plaatje na foamen/wielen met Meg Wheelbrightener/wassen/kleien/opnieuw wassen/drogen/tapen
Diepe kras op de achterbumper die ik binnenkort ga wetsanden (+verslag uiteraard..)
Lichte tot medium swirls, en her en der een lichte kras. Niets om je zorgen over te maken.
Kontje weer netjes (zie verslag/howto elders op dit forum)
Op rotary met witte kompressor pad met Wolfgang Swirlremover 3.0. 1 pass was meestal voldoende, volledig afhalen met M34 (final inspection)
Wat finished dat spul toch mooi...
Als extraatje een mooie Wolfgang finishing glaze met dap op zwarte pad
Uitlaatje met dap met 4" witte pad met Meg NXT metalpolish
Motorruimte met APC 1:4 inwerken, tuinslang erover, afwerken met Poorboys Trimrestorer
Tape eraf, nalopen met Poorboys Spray&Wipe, 2 lagen Wolfgang Fuzion, trims/raamrubbers/gril/etc met Poorboys Trimrestorer, banden met Meg endurance tiregel.
Taddaaa klaar.....