• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

TIP: de '62 euro foamgun' is er weer

Nee, vind het te leuk, dus ga door tot de fles leeg is. :D :D Ben nu wel foam loos. Wacht nog even met bestellen tot er wat meer over die andere foam bekent is.

Groet, Peter
 
TonCoronel zei:
Weet iemand toevallig of deze ook geschikt is/gemaakt kan worden voor een nilfisk HD?

gewoon deze Karcherversie kopen en bij de Karwei een karcher-->alto verloopstukje voor een paar euro kopen. Heb ik ook, en werkt perfect. Ben je voor nog geen 7 tientjes klaar....

life's simple....:party: :heart_eyes:
 
tinus zei:
gewoon deze Karcherversie kopen en bij de Karwei een karcher-->alto verloopstukje voor een paar euro kopen. Heb ik ook, en werkt perfect. Ben je voor nog geen 7 tientjes klaar....

life's simple....:party: :heart_eyes:

Kijk das nog eens een idee, wist niet eens dat zulke verloopstukjes bestonden.
Morgen maar eens op jacht gaan en dan toch de karcherversie maar kopen.

Maar welke foam kopen nu de SSF op is?
 
misschien even wachten op Bilthamber schuim; komt zeer binnenkort aldus Tim.
of een litertje SSF halen?
 
Net ff gegoogeld op Bilt Hamber.

Misschien het wachten wel waard.

Is er al bekend wanneer Bilt Hamber toegevoegd gaat worden aan het assortiment en wat de producten gaan kosten?
 
stimpy68 zei:
Verschil is dat als je per abuis de goedkopere versie laat stuiteren, dat ie dan waarschijnlijk echt kapot is, de Heavy Duty versie niet, die kan wel tegen een stootje, vandaar de naam heavy duty ;)

Ik vind het prijsverschil (zelfs in de aanbieding) ook niet iets om wakker van te liggen. Zeker niet als hij inderdaad minder degelijk is
 
wat een onzin; ook de goedkopere is superstevig.

ik hoor dit soort indianenverhalen meestal van mensen die de HD-versie perse moesten hebben, en achteraf misschien de meerwaarde niet zien.

Die van mij is al meerdere malen op de grond gevallen, en ik gooi hem altijd ergens in een hoek na gebruik.
Niets kapot, niets verdraaid, noppes, gewoon degelijk spul.

je moet het zelf weten, en de centen maken mij geen bal uit, maar gaat om het principe dat ik voor het prijsverschil (33 euro) weer een mooie pot wax of 5 doeken kan kopen...
 
Vandaag de foamlans voor het eerst gebruikt, omdat de SSF op was heb ik Poorboys Slick en Suds meegenomen, 100 ml in de fles en aangevuld tot 800ml met warm water. Ik moet zeggen dat bij het vol opendraaien van de schuimverhouding ik inderdaad mooi schuim had. Enige nadeel was dat het heel snel op was (redde net één auto). als ik de verhouding terugdraaide dan had ik veel slechter schuim. Ik vermoed dat dit toch aan de Poorboys ligt. Tevens vond ik die kunststof koppeling op de foamlans wel erg makkelijk meedraaien wanneer ik hem probeerde te bevestigen aan de karchergun. Ik weet niet of dit kwaad kan?
 
Hoe bedoel je meedraaien..? Het koppelstuk (zwart plastieke connector) van de foamgun moet gewoon vastzitten.
Bij mij gaat het (HD-versie) er super makkelijk op ,net alsof het door karcher zelf gemaakt was.
 
Die draait bij mij dus heel gemakkelijk los.... zal hem weleens van een nieuwe laag teflontape voorzien en opnieuw vastdraaien.
 
Vandaag de foamlans binnengekregen! Meteen een litertje SSF erbij besteld :party:



(maar miste toch wel het extraatje in m'n pakketje :D )
 
Ik zie dat sommigen van jullie Hyperwash gebruiken om mee te foamen...

Gebruiken jullie die daarnaast ook als gewone Shampoo?
Hoe goed is de Hyperwash tegenover de NXT of Gold Class Shampoo? (Qua glans, voeden etc.?)

Ik zit namelijk te twijfelen tussen de Supa Snow Foam en een ander foamconcentraat!
 
Hyper Wash om te foamen en in de emmer voor de velgen.

Ook goed voor de lak maar ik geloof dat er veel minder conditioners in zitten..?
 

Vergelijkbare onderwerpen