• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tip voor meg Aloe Vera 2 step aanbrengen

madtraxx

Detailing rookie
11 aug 2008
520
0
Ik heb een week of drie geleden een BMW 645 gedaan, deze was voorzien van een créme lederen interieur wat goed vervuild was.
Ik heb exact de beschrijving opgevolgd en het spul dus met een doek opgebracht en geprobeerd te poetsen. Resultaat vrijwel Nihil beetje vervuiling op de doek maar ik zag duidelijk dat het leer vies bleef. Ik dus maar met een nagelborsteltje aan de gang gegaan, werkt ok... maar is niet echt geweldig omdat het middel meer tussen de haren gaat zitten en het lastig opbrengen blijft.
Dus met een hoop hard schrobben en eigenlijk lopen klooien toch wel het resultaat gehaald waar ik naar op zoek was.

Weekje later tijdens het boodschappen doen bleef ik weer even bij het Sorbo vak staan... doekjes troepjes borsteltjes altijd handig.
Nu zie ik daar zo'n afwasborstel liggen met een doseersysteem erop, door op de dop te drukken loopt het afwasmiddel tussen de haren en zo zou je dus afwas besparen.... maar ik dacht meteen aan wat anders, ideaal om je cleaner mee aan te brengen.

Ik zo'n ding meegenomen en het eens even uitgeprobeerd, het doseert ideaal en je loopt niet steeds te klooien met het opbrengen.
 
Niet eens zo'n gek idee! Weet wel dat die 1e versies ervan lekten, als je er afwasmiddel in deed was het een dag later allemaal eruit hehehe
 
DSC00455-800.jpg



Zijn die het?