• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tips handzame water spuiter(geen foam of spray) met redelijke straal.

Makita heeft een accu hogedruk reiniger die je rechtstreeks op de waterkraan kan aansluiten of zelfaanzuigend uit een ton.

Bekijk bijlage 174910
Bekijk bijlage 174911
Bekijk bijlage 174912
Bekijk bijlage 174913
Bekijk bijlage 174914
Bekijk bijlage 174915

Let op! Wordt geleverd zonder accu's en oplader.
Ik zit te kijken naar de dewalt versie. Iemand enig idee of dit soort spul sterk genoeg is voor bijhoud- wasjes met een 20L emmer op een full size sedan? Voornamelijk om shampoo of prewash af te spuiten.
Als ie echt heel smerig is ga ik wel eerst naar de wasbox.

@MTyn figured.. moet sinds ik niet meer naar de bob unlimited wasbox kan, alles doen als een haastklusje bij happy duck of prewash en thuis rinseless met het risico dat er onderweg weer zooi op de auto is gekomen.. dan voelt zoiets als dit wat veiliger, alhoewel twee emmers mogelijk wel net genoeg kan zijn voor een prewash?

Ben wel benieuwd als je die kwazar gaat kopen wat je ervaring daarmee is.

Ikzelf zet de hd uit en die straal die er dan nog uitkomt is vaak sterk genoeg voor de deuren/achterklep.
Ik heb dat ook wel eens gedaan met de hd. Uitgezet en dan die straal gebruiken, maar vond ik nog net iets te hard.

@Cordoba ik zal even kijken. Wil idd een gebonden straal.
Lijkt redelijk op wat ik tijdens de prewash van mijn auto doe met de Kwazar (1.5 liter Venus), eerst redelijk vernevelend met de nozzle op 5-10 cm afstand van de deurkieren, gewoon de kier volgen, en later met gebonden straal nog een keer, dan spoel je al redelijk wat vuil uit de deursponningen, maar je moet aan het eind van de wasbeurt natuurlijk nog wel een keer de portieren opentrekken en nalopen. Doordat ik slechts de 1,5 liter variant heb, is deze ook niet heel zwaar, maar of dit ook is wat jij wil/zoekt?

• Leuk
Reacties: DetailingDutch
@Zoranurai : Pas bij in het echt proberen weet je exact hoeveel water je nodig hebt. Zal in ieder geval eens testen hoe snel een 20 liter jerrycan water op gaat.

• Leuk
Reacties: Zoranurai