• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toch maar eens een introductie.

Harmen

Detailing trainee
5 dec 2019
4
25
Wassenaar
Hallo mede enthousiastelingen,

Carclean ken ik al jaren, en mede daardoor het forum. Ik lees inmiddels al weer 3 autos mee, wat ongeveer op op 14 jaar uitkomt :blush:. Dus werd het toch wel tijd voor een account en mezelf eens voorstellen.

Ik heb privé altijd Volvo gereden, daarvoor een Ford en Opel als lease auto gehad, maar door mijn vader en opa het Volvo virus meegekregen.
Op het moment rijd ik een V60 welke recent in de plaats van een V70 is gekomen. De kleur zal misschien niet iedereen aanspreken maar voor mij is dit de kleur om een auto in te hebben.
Volvo V60 clean again.jpg


Het polijsten heb ik nog niet gedurfd, en zal op dit moment nog effe niet nodig zijn, maar vermoedelijk zal het toch eens gaan gebeuren. Voorlopig haal ik veel voldoening uit het uitgebreid wassen en allerlei lak beschermers. Ik lees veel en wie weet heb ik hier en daar nog een vraag, maar de zoek functie kan al veel vragen beantwoorden.

groeten uit Wassenaar.
 
Laatst bewerkt:
Mooie Volvo! Ik hou juist wel van een beetje opvallende kleuren. Helaas kon ik geen sprekender kleur vinden toen ik op zoek was naar mijn V70, hoewel ik er nu ook wel aan gewend ben.
 
Welkom en ik vind het best een mooie kleur. Ik heb één Volvo gehad, en die mis ik nog altijd. 850T5 break. Kon je boompjes in vervoeren, of wasmachines, ongelofelijk hoeveel plaats er was in dat ding. Desondanks kreeg ie toch een hoop prijzen voor z'n design. En voor die tijd (midden jaren 90?) was 211pk best wel veel, er was niet zoveel op de markt dat veel sneller was (behalve uiteraard Porsche/Ferrari etc). 250.000km mee gedaan en hij was nog niet op. Als ik me niet vergis was dat de eerste keer dat een break ook gebracht werd als "sportwagen" (Jan Lammers heeft er nog mee gereden dacht ik), of was Audi toch eerder?
 
Allen dank. Bomen en wasmachines doen we nog maar even niet vervoeren. Had hiervoor een V70, die kon ook oneindig volladen...
Deze V60 is wel iets kleiner, maar zal ruim genoeg zijn voor ons dagelijks gebruik.....

Nu wachten op wat intressanter weer, zodat ik wat dingen kan doen, zoals de Fusso Coat die klaar staat.
Meteen een vraag, achterop de bumper heb ik een RVS bescherm strip tegen het beschadigen tijdens in en uit laden. Die kan ik denk ook prima met de Fusso Coat doen om de RVS te beschermen, of zijn daar betere producten voor?