• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toch maar voorstellen!

Dit is iets wat vaker terugkomt. Volgens een topic waar Tim zelf antwoord gaf, is zelfs een cleaner niet 100% voldoende om een waxlaag volledig te strippen. Maja, ik ben het er mee eens dat een auto behandelen met een cleaner net zo makkelijk kan met een rondje DAP/Finale. Haal je misschien ook net wat meer resultaat.

De Pro Polish van PB is echter wel een pure cleaner en niet zoals Lime Prime ook nog een glaze. Als het strippen van een wax mogelijk is met een cleaner, zou ik wel een pure cleaner pakken. Persoonlijk.
 
Ik denk dat Tim een ontvetter bedoelde zoals Gyeon Prep en geen paint cleaner of dat Tim bedoelde om een coating te verwijderen en geen wax.

De Paint cleaner van Meguiar's, Pure Polish van Mothers, Pro. Polish en Dodo Juice lime Prime (lIte) halen allemaal zeker de waxlaag weg.
 
Maar we "vervuilen" dit topic door af te dwalen.........(sorry van mijn kant)

Rustig wachten Mike, die dagen dat het droog / boven de 10 graden is komt vanzelf!
(tenzij je binnen kunt detailen: gaan met die DAP!)
 
Haha geen probleem, ik moest ook twee keer lezen toen ik laklaag zag staan, deed me een beetje aan dit plaatje denken, een boze vriendin aan het werk geweest met paint stripper!
0621090927.jpg