• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toe aan nieuwe clay lube

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
5.705
193
26
Zwolle
Met de Letitrain actie in het vizier, wil ik o.a nog even een nieuwe clay lube inslaan!

Ik heb de afgelopen jaren altijd de Dodo Juice gebruikt, maar ik sta open voor alternatieven.
Jullie nog een aanrader? o_O
 
Weinig inbreng van mij, want ik heb er ook maar twee gebruikt. :)

S&W 1:1 vond ik altijd prima, maar ben de DJ - Born Slippy gaan gebruiken vanwege de lagere kosten. Uiteindelijk vond ik deze ook ietsjes beter omdat hij wat glibberiger is.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Ric325i
Valet pro citrus bling bevalt mij ook prima.
Door de jaren heen al veel geprobeerd, s&w, Last Touch, Dodo, Chemical Guys, Gyeon (bevalt ook goed maar prijzig) en dus Citrus bling.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR, Timm en Brad
Gebruik zelf ONR of Last Touch aangemengd, nooit geen problemen en kan jaren vooruit.

En mocht ik meerstaps gaan polijsten neem ik met mijn klei alleen lauw water, niet om dat het dan geen liquid kost maar omdat ik dan naar mijn idee wat meer pickup kan krijgen zonder "glijmiddel".
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Timm