• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

TopShine / johan stelt zicht voor

topshine

Detailing rookie
8 dec 2008
6
0
hallo allemaal ,

Mijn naam is johan en heb sinds het begin van dit jaar een (kleinschalig) poetsbedrijf opgezet naast mijn tankstation winkel in Heemskerk.In de winkel
verkoop ik de poorboy's produkten en ben daar nu ook dealer van geworden.
Voor het detailen zelf gebruik ik natuurlijk ook Poorboy's en ben daar zeer tevreden
over. In eerste instantie ging mijn voorkeur uit naar Meguiar's zoals meerdere op dit forum maar ben daar nu zeker op teruggekomen.

En dan is dit mijn wagen moet hem alleen nog ff in de wax zetten :)
b10.JPG


Wie trouwens ook een Lancia rijdt krijgt 20% korting op een detailbeurt!
(kan ik makkelijk zeggen want er rijden niet zoveel Lancia's in nederland)

[modedit]commerciele links zijn helaas niet toegestaan. Zie forumreglementen:
4. Commerciële inhoud en onderschriften zijn niet toegestaan. Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast.[/modedit]


Groeten Johan Cassee
 
Welkom op het forum! Heb je wat foto's van details die je al gedaan hebt?
 
Hier wat foto van reeds gedane projecten.

Deze 280 was wat dof geworden.
8.jpg

img04.jpg

en een mooie 7 serie!
HYPERLINK


Groeten Johan

[modedit] foto 7 serie aangepast naar hyperlink, deze was te groot, maximaal toegestaan formaat is 1024 x 768 ;) [/modedit]
 
Welkom, en die 280...8-()) die is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffffffffffffffffffffffffffff, ook die kleur wonderschoon wauw....:heart_eyes:
 
Welkom Johan... Prachige Lancia trouwens. Ik rij zelf Alfa dus een beetje uit de zelfde familie. maar Lancia's hebben bij mij ook een streepje voor.

enne je weet niet wat de nieuwe Delta gaat doen dus pas op met kortingen haha..

Jan