• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tot 45% kerstkorting op onze Mysteryboxen!

Zat hier meer met gezonde spanning of alles goed zou gaan. Wereldklok er naast en exact 21:00 op voorraad gezet. Dat is toch altijd even spannend of dat allemaal goed gaat. Het internet zal even haperen op dat moment... :scream:
Dat kan ik me voorstellen. Er zitten toch een hoop mensen vol spanning en verwachtingen te wachten. Jullie zijn wel lekker bezig zo aan het eind van het jaar. Leuke black friday deals en nu de mystery box gericht op polijsten.
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Helaas… gisteravond stress op werk dus laat thuis en direct naar bed, vanmorgen alles op…
Jammer voor de kerstboom, maar zo houd ik me wel aan mijn afspraak:joy:
 
  • Leuk
Reactions: Mark96
Ik heb de medium kunnen scoren. Nadien snel de grote in mijn mandje gedaan, door de stress ipv betalen naar terug gaan...dan snel terug naar mandje en het was al te laat. :joy:

Nu ja, ik ben wel tevreden dat ik toch een medium pakket heb kunnen scoren. Ik zat al klaar om 20u50 met mijn laptop en met mijn smartphone tegelijk. Steeds zitten refreshen vanaf 20u57....Toen begon ik me wel af te vragen of dit wel nog normaal was. Ik voelde me precies als een jongetje die een Playstation 5 wou scoren op de launch.
 
Dat gevoel had ik ook wel een beetje ja. Vooral als je dan ziet dat er 50 mensen naar het product kijken en er maar 30 zijn.
Ik wilde alleen de large, heb niet eens gekeken naar de andere 2 om ze te kopen. Normaal ben ik niet zo'n fan van mysteryboxen. Vaak zitten er een hoop producten tussen die je al hebt of waar je niets mee kunt. Bij deze wilde ik het juist graag proberen omdat het gericht was op polijsten met de dap. Dus hopelijk zitten er veel nieuwe dingetjes om te proberen in. En ik heb even de voroge edities terug gekeken en zag dat de boxen veel leuke en nuttige producten bevatten destijds.
 
  • Leuk
Reactions: Nick Bakker
Nog maar een Small Mysteriebox op voorraad!
Ben je daar nu de HELE NACHT voor opgebleven?

Roy, zoek hulp!

200.gif
 
Dat gevoel had ik ook wel een beetje ja. Vooral als je dan ziet dat er 50 mensen naar het product kijken en er maar 30 zijn.
Ik wilde alleen de large, heb niet eens gekeken naar de andere 2 om ze te kopen. Normaal ben ik niet zo'n fan van mysteryboxen. Vaak zitten er een hoop producten tussen die je al hebt of waar je niets mee kunt. Bij deze wilde ik het juist graag proberen omdat het gericht was op polijsten met de dap. Dus hopelijk zitten er veel nieuwe dingetjes om te proberen in. En ik heb even de voroge edities terug gekeken en zag dat de boxen veel leuke en nuttige producten bevatten destijds.
Dat vind ik juist het leuke, net zoals de cadeatjes die je bij e meeste bestellingen krijgt,
dingen proberen die je zelf niet besteld (omdat je het niet kent of weet ik veel welke reden)
 
  • Leuk
Reactions: Drifter en RedCat
Klopt, dat vind ik ook zeker leuk. Maar dan kost het niets en ik ben van de categorie gegeven paard niet in de bek kijken.
Wanneer ze er niet bij gezet hadden dat het een polijstpakket was, had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Ik heb met heel veel dank aan alle tips op dit forum voor alle categorieen van het detailen de betere producten gekocht en eigenlijk niets meer nodig tot het op is. Wel nog genoeg dingen die ik wil proberen en vergelijken, maar ik heb nog net genoeg zelfcontrole om het niet te bestellen.

Het polijsten ben ik nu net heel actief mee bezig om wat meer dingen te proberen en dan sluit dit pakket daar waarschijnlijk wel goed bij aan.
 
  • Leuk
Reactions: Nick Bakker
Vandaag mijn medium kerstpakket gekregen en ik ben er zeer tevreden mee. Ik had nog geen enkel product. Dank u CarClean voor de leuke actie.

Pics or it didn’t happen ;)

een beetje getwijfeld en uiteindelijk was ik te laat, In principe heb ik niets nodig maar altijd leuk om nieuwe/andere producten te kunnen proberen, daarom ben ik heel erg benieuwd naar de inhoud
 
Pics or it didn’t happen ;)

een beetje getwijfeld en uiteindelijk was ik te laat, In principe heb ik niets nodig maar altijd leuk om nieuwe/andere producten te kunnen proberen, daarom ben ik heel erg benieuwd naar de inhoud

Hier onder is de pic ;)
IMG20231215182528.jpg

Ik zou dolgraag de Dodo Juice knuffel gehad hebben. Vraag me niet waarom als man van 42 jaar, maar die vogel komt me zelfs in mijn dromen opzoeken...