Beste medetailers,
Ik heb van het weekend mijn Auris gepolijst. Nu heb ik (weer) hele dunne lange krasjes, die je alleen in de volle zon ziet onder een bepaalde hoek.
Ik heb de auto als volgt gepolijst.
- Wassen met Meguairs next gen. shampoo- emmer met gridguard en washmitt
- Drogen met Monello droogdoek
- Kleien was niet nodig aangzien deze vorige maand gepolijst is en nauwlijks mee gereden is.
- In de zon gezet, om de krasjes te zien
- Dap 900 V3 met Monello Raffini 5,5” Foam Finessing Pad - Black en finale op stand 3
- geinspecteerd met spruzzo ik kon toen geen krasjes meer ontdekken (bouwlamp erbij gepakt, zon bleef achter de wolken)
- Alles schoon gepoetst met een Meguairs MF doek
- Zo de hele auto gedaan, Pad meerdere keren uitgespoeld
- ~~Raffini 5,5” Foam Finessing Pad - Black met Blackhole
- En als wax PB Natty's Blue Liquid
Met dit als resultaat.
Supertrots natuurlijk als beginner.
Maar nu ik net me auto heb gewassen, krijg ik weer van die dunne lange krasjes (geen swirls)
Ik heb geprobeerd het te fotograferen.
Enig idee wat ik verkeerd doe?
Ik heb van het weekend mijn Auris gepolijst. Nu heb ik (weer) hele dunne lange krasjes, die je alleen in de volle zon ziet onder een bepaalde hoek.
Ik heb de auto als volgt gepolijst.
- Wassen met Meguairs next gen. shampoo- emmer met gridguard en washmitt
- Drogen met Monello droogdoek
- Kleien was niet nodig aangzien deze vorige maand gepolijst is en nauwlijks mee gereden is.
- In de zon gezet, om de krasjes te zien
- Dap 900 V3 met Monello Raffini 5,5” Foam Finessing Pad - Black en finale op stand 3
- geinspecteerd met spruzzo ik kon toen geen krasjes meer ontdekken (bouwlamp erbij gepakt, zon bleef achter de wolken)
- Alles schoon gepoetst met een Meguairs MF doek
- Zo de hele auto gedaan, Pad meerdere keren uitgespoeld
- ~~Raffini 5,5” Foam Finessing Pad - Black met Blackhole
- En als wax PB Natty's Blue Liquid
Met dit als resultaat.
Supertrots natuurlijk als beginner.
Maar nu ik net me auto heb gewassen, krijg ik weer van die dunne lange krasjes (geen swirls)
Ik heb geprobeerd het te fotograferen.
Enig idee wat ik verkeerd doe?