Hallo allemaal, ik ben Robbert, 27 jaar en woon in de provincie Groningen. Ik ben al heel wat jaren Honda fan en heb ook al heel wat Honda's 'versleten'. (S2000, Integra Type R, Accord Type S) Vorig jaar toch maar besloten om een auto te kopen met wat meer ruimte en een diesel onder de kap, dat is deze Accord Tourer geworden. Ook rijd ik nog motor in de vorm van een Honda VFR 800 Vtec.
(de window trims zijn imiddels zwart)
De auto en lak is in nette staat, maar is door de dealer afgeleverd met een Waxoyl behandeling. Ik weet niet precies wanneer dit is gedaan (waarschijnlijk al in het bezit van de vorige eigenaar) en hoe dit is aangebracht, maar de auto zit onder de vegen en hele oppervlakkige krasjes.
Dit is een van de redenen waarom ik mij meer ben gaan verdiepen in de cardetailing wereld en zo ben ik hier uitgekomen. Mijn vorige auto's heb ik laten polijsten door jongens uit de Honda wereld, maar nu wordt het tijd om het zelf te doen. Op dit forum kom je gewoon steeds meer te weten en zo begint de verslaving
Het eerste project is al gedaan, dat was de blauwe Suzuki Swift van mijn vriendin. Dat is best goed gelukt voor de eerste keer, al heb ik wel veel geleerd, vooral dat je niet te lang moet doorgaan met je pad en deze regelmatig moet reinigen en hoeveel tijd alles kost! Mijn Accord moet er binnenkort aan geloven en daar zal ik een verslag van plaatsen.
De collectie op dit moment:
- DAP900V3
- Monello polijst producten
- Pads: 2x Geel, 2x Oranje, 2x Wit, 1x Zwart en wat handpads
- Monello Dolce Verde Klei Set
- Monello Non-fero
- Poorboys Black Hole
- Poorboys Natty's Liquid Blue
- Poorboys APC
- Q2m prep
- Heel wat Peluche Verde doeken
- Dodo Juice auto shampoo
- 19l emmer met grit guard
- Autoglymm Engine Cleaner
- Autoglymm Vinyl & Rubber care
- Etc.
De auto en lak is in nette staat, maar is door de dealer afgeleverd met een Waxoyl behandeling. Ik weet niet precies wanneer dit is gedaan (waarschijnlijk al in het bezit van de vorige eigenaar) en hoe dit is aangebracht, maar de auto zit onder de vegen en hele oppervlakkige krasjes.
Dit is een van de redenen waarom ik mij meer ben gaan verdiepen in de cardetailing wereld en zo ben ik hier uitgekomen. Mijn vorige auto's heb ik laten polijsten door jongens uit de Honda wereld, maar nu wordt het tijd om het zelf te doen. Op dit forum kom je gewoon steeds meer te weten en zo begint de verslaving
Het eerste project is al gedaan, dat was de blauwe Suzuki Swift van mijn vriendin. Dat is best goed gelukt voor de eerste keer, al heb ik wel veel geleerd, vooral dat je niet te lang moet doorgaan met je pad en deze regelmatig moet reinigen en hoeveel tijd alles kost! Mijn Accord moet er binnenkort aan geloven en daar zal ik een verslag van plaatsen.
De collectie op dit moment:
- DAP900V3
- Monello polijst producten
- Pads: 2x Geel, 2x Oranje, 2x Wit, 1x Zwart en wat handpads
- Monello Dolce Verde Klei Set
- Monello Non-fero
- Poorboys Black Hole
- Poorboys Natty's Liquid Blue
- Poorboys APC
- Q2m prep
- Heel wat Peluche Verde doeken
- Dodo Juice auto shampoo