• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Trouwe klanten gezocht voor bruikbaarheidsonderzoek van onze website.

@Tim Bij mij vergelijkbare motivatie als bij The Joy Of Detailing. Ik gebruik de webshop vooral om mijn bestelling te bepalen en kom dan meestal naar de winkel om het direct op te pikken. Als je denkt dat ik wat toe kan voegen, wil ik best meekijken.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Dankjewel allemaal, voldoende aanmeldingen nu! Ik ga het even op een rij zetten.

200.gif
 
Volgens mij heb je je zo toch een keer voorgesteld toen ik je in de CC-shop tegenkwam, daarnaast zijn mailadressen bekend van de nieuwsbrieven en de bestelbonnen die je per mail krijgt toegestuurd (en als mailadres voor de nieuwsbrief hetzelfde is als de bestelbon, is dus ook echte naam en adres bekend, en als je bij de wegshop besteld is ook je bankrekening bekend (en geverifieerde ID).
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx