• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tukkerted stelt zich voor :-)

Tukkerted

Detailing rookie
21 jul 2011
4
0
Goedenavond!

Wordt toch eens tijd om me even voor te stellen, zat al een poosje mee te lezen en dan is het wel zo netjes om je even voor te stellen.

Vroeger (lees 12 jaar terug) heb ik een aantal jaar als bijbaantje bij een dealer gewerkt om de auto's showroom/afleverings klaar te maken, dit is als ik eerlijk ben nog het leukste baantje geweest tot nu toe :-)

Een paar maandjes terug heeft Collega Mcshiny de auto van mijn vriendin eens onderhanden genomen (mijn polo was helaas beneden zijn stand :|~*) en toen is het toch weer gaan kriebelen. Nu een dap 900 en flink wat andere spulletjes verder kan ik mijn polo (en de 323 coupé ) eens wat vaker goed verwennen.

Voorlopig nog woonachtig in Kerkrade, maar deze tukker hoopt zich snel richting Echt/Maasbracht te verplaatsen.

Ga eerst dit weekend aan de slag met de auto :-"

Maar denk niet, dat ik met een polo uit '91 veel fans ga krijgen. Misschien nog met de 323 coupé uit '95.

Foto genomen met een blackberry 9700 met een 2mp camera, niet de beste kwaliteit, maar toch duidelijk te zien dat Mcshine toch gelijk had en ik een 6/6 cut pad moet hebben....

of nog een keer met een 4/6 ook nog voldoende?

Voor:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Na:

Stappen zijn geweest:

-Wassen
-kleien
-4/6 cut
-2/6 cut
-0/6 glaze
-natty's

Meer tijd had ik niet, maar wou toch graag ff wat pingelen op de polo :ja

Tukkerted zei:
duidelijk te zien dat Mcshine toch gelijk had ....

Quoten van een vorige post mag niet, maar dit is toch een memorabel moment, Marc....:lol

Een extra pass kan geen kwaad, maar als je toch opnieuw begint kunt je inderdaad beter eerst de gele aanschaffen. Welke producten heb je bij welke pad gebruikt? Mezzo en Finale?

En hier ook wat regendruppels

eerste pass 4/6: Mezzo
tweede pass 2/6: Finale
derde pass 0/6: Glaze -> black hole

Wanneer doe je weer een bestelling? doe mij er dan meer 2 :-)

Je tip om ze schoon te maken werkt perfect trouwens

Dan zou ik Inizio bestellen als ik jou was.

Dan 4/6 met Inizio
2/6 met Mezzo
en 0/6 met Finale.