• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Typische deurschade

ridsel

Detailing addict
12 jan 2015
58
50
Ik heb aan de bestuurdersdeur van mijn SLK typische schade van open te doen in de garage.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze best zou aanpakken? Lijkt mij een plek waar ik wel kan leren werken met een lakstift.
Alvast bedankt voor de reacties.

conv_1699.webp
conv_1700.webp
conv_1701.webp

Bijlagen

• conv_1698.webp
    conv_1698.webp
    53,8 KB · Weergaven: 139
Idd met een lak stiftje bij te werken, wel opletten dat je het niet te dik aanbrengt uiteraard. Dit zie je erna erg goed op deze plek en hier is de lak er dun gespoten dus polijsten is een risico erna.

Autolak op kleurnummer laten maken en met een autolakpenseeltje bijwerken. ik zou de standaard lakstiften laten staan. 100ml op kleur gemaakt kost €10,- en met een lakpenseeltje kun je veel beter doseren dan met de verfkwast die standaard bij een lakstift zit.

Daarstraks even bij een autolak bedrijf geweest, de kleinste hoeveelheid die zij kunnen maken is 100gr.
Lijkt mij al direct wat veel. Iemand ideeën waar ik dit best kan gaan halen of bestellen?

Thunderbird;n419652 zei:
Even een foto van de penseeltjes die ik gebruik. (Was er gisteren niet meer aan toe gekomen.)
Ik vind die penseeltjes echt niet handig, veel te onnauwkeurig.

ridsel;n419681 zei:
Daarstraks even bij een autolak bedrijf geweest, de kleinste hoeveelheid die zij kunnen maken is 100gr.
Gewoon bij een Mercedes-dealer een lakstiftje voor jouw auto bestellen. Kost meestal iets van € 15,-

Tim. Wist niet dat jullie die hadden. Met de volgende bestelling bestel ik een pak mee.

Ik heb met de (dunne) penseeltjes (en veel geduld) toch aardig wat gekeyde auto's weer aardig strak gekregen.

• Leuk
Reacties: Tim
Tim , staat bij mij ook in de wenslijst voor de volgende bestelling.
Bedankt, binnenkort dan even bij de Mercedes dealer stoppen.

• Leuk
Reacties: Tim
Heb dezelfde Touch-Up werken goed, gebruik ze vooral voor steenslag. Deze bedoelde ik.
d0c2924f260f449f7b7dcc40e9800d9d.webp
De dunste krasje kan je er nog mee dicht vloeien.