• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uit de Bloembollenstreek

Welkom!

je naam komt me bekend voor van de BNR Petrolheads podcast, klopt dat?
De heren presentatoren hebben je naam al vaak langs laten komen iig.
Leuk om zo met je broer om een forum te zitten met een gelijke hobby.
Ik dacht ook al: "komt me bekend voor". Wel mooi overigens dat Bas inmiddels aan de tweede Rupes zit.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
@JP030 zeker, alleen jammer dat Bas denkt dat Rupes uit America komt en Carlo denkt dat een poetstbedrijf “perfect” werk afleverd. Verder veel lol
 
  • Leuk
Reactions: JP030
Welkom op het forum. Je kunt zelf een aan wijziging aanvragen bij je account.
1610616582497.png
 
Carlo is gewoon een luie donder, die rijdt liever van Loosdrecht naar Amsterdam om daar door een bedrijf zijn auto te laten wassen en poetsen dan dat hij zelf een emmertje ter hand neemt. Verder is het een prima vent hoor :)
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Lijkt mij ook, beide heren trouwens.
Wel vind ik het jammer dat de heren vaak, bij gebrek aan echte kennis over verschillende onderwerpen, hun mening verkondigen als feit, maar ach, ik vind de podcast’s leuk, herken veel dingen qua gevoel en verhalen als mede petrolhead dus vermaak me kostelijk.

Waren er maar meer van dit soort eigengereide podcast’s.
 
Bas ken ik niet zo, hij is veel meer hands-on. Carlo doet al veertig jaar autojournalistiek, die weet onderwerpen intussen wel met overtuigingskracht te brengen :) De interactie tussen die twee is echt geniaal, ik heb dat meegemaakt tijdens de 100e podcast (het jubileum) Daar deden ze het gewoon live.