• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitbreiding van de collectie van Danielle

Even een "oude" update. Spulletjes zijn zo'n twee maanden geleden bij CC aangeschaft.
Plaatjes zeggen genoeg.

DSC03709.jpg

DSC03710.jpg

DSC03712.jpg

DSC03714.jpg

DSC03708.jpg


Ik heb al een tijdje niks meer gekocht, heb eerlijk gezegd zo direct ook niks nodig. En eerlijk gezegd, de keukenkastjes in de garage staan overvol met detailprodukten.
Maar soms vind ik het gewoon weer tijd worden om wat aan te schaffen. Dan moet ik van mezelf geld uitgeven.
Gelukkig ben ik niet zo koopverslaafd met andere dingen. Ik shop liever online.
 
Ik heb ook het probleem van teveel produkten te hebben, en te weinig wagen om het op te smeren .

Waar het je dat proefflesje wolfgang vandaan, en zijn er van de andere producten ook proefflesje?
Wolfgang heeft ook 250ml flesjes, maar ook amper te vinden.
Mag ook via PM.
 
Volgens mij kun je die kleine flesjes kopen bij een partij in de USA. Om reden van commercie kan ik hier niet meer vermelden.
Het staat trouwens wel ergens vermeld op de rode hand pads.
 
De gouden pad is heel zacht (ongeveer gelijk aan een rode pad), de gele pad stevig en grof. Er zit duidelijk verschil in structuur.
 
Ongelovelijk wat een collectie :p... Gewoon voor elk onderdeel van de auto wel 3 verschillende middeltjes
 
Weer eens even mijn collectie updaten. Vanaf februari zijn er weer wat poetsspullen gekocht in de UK en bij CC.

wolfgangblackdiamondtyregel.jpg
autobath.jpg
menzernapo85re5.jpg
menzernapo85rd302.jpg
redmoose.jpg

Wolfgang Black Diamond-------Wolfgang Auto Bath------------Menzerna Final Finish en Power Finish----------ClearKote Red Moose Glaze
megwheelbrightener.jpg
meglasttouch.jpg
megglasscleanerconc.jpg
griotsgarageclay.jpg
valetprocitrustar.jpg
bilberrywheelcleaner.jpg

Wheel Brightener-Last Touch-Glass Cleaner (GC en WB gedeeld met Hannes) -------GG klei ---------------VP Citrus tar remover en Bilberry
ezdetailbrush.jpg
EZ detail brush, volgens mij precies dezelfde als de Daytona

Een nieuwe voorraad spray & wipe, maar nu de gallon verpakking. En mijn tweede fles PB APC.
De vanilla air freshener ruikt lekker zoet. Ik houd daar wel van, manlief niet. Die vindt al dat poetsspul maar stinken. Ikke niet hoor, heerlijk, ook de Glass Cleaner Concentrate en zelfs de aggressieve Wheel Brightener (die ik eigenlijk voor andermans auto's gekocht heb, werkt uitstekend dat spul)
DSC03850.jpg

:kado
DSC03852.jpg
:kado

Bijna vergeten:
Monello Finale literverpakking. Die aanbieding kon ik niet weerstaan daar ik zeer tevreden ben over de Menzerna final finish.
monellofinale.jpg



Voorlopig ben ik toch wel voorzien van een voor mij meer dan complete collectie.
 
Erg mooie en vooral grote collectie heb je. Ik kan nog een lange weg gaan zie ik al. :-b

+1 Paulus
Ik ook, dus ben zeer benieuwd. Heb 'm al op m'n verlanglijstje staan. Als die bevalt komt ie met de volgende bestelling mee.
 
Voor teer vlekjes heb ik hem nog niet gebruikt. Bij wisseling van zomer naar winterbanden en andersom gebruik ik de teerverwijderaar. Dan kan ik makkelijker aan de binnenkant van de velg. Zelf heb ik weinig last van teerplekjes. De valet pro stinkt niet zo als de System teer en lijmverwijderaar (verkrijgbaar bij Heuts Automaterialen in Limburg). Voor lijmresten vind ik de System beter.
Er moet hier ook een topic zijn over de Valma teerverwijderaar. Die wilde ik bestellen, maar was op bij CC.
 
En ik had me zo voorgenomen om niks meer aan te schaffen. Maar toen werd Carclean.com 3 jaar (en mijn zoon een paar dagen eerder ook :party: ).
En daar stonden wel wat leuke dingen bij die ik nog niet had...


Ik kon het niet laten. De Wolfgang DGPS
wolfgangdeepglosspaintsealant.jpg
en de Collinite 845
colliniteinsulatorwax845.jpg
en de Meg detailerbag
meguairsinternationalkitbag.jpg
waren in de aanbieding. Ik ging allereerst alleen voor de APC plus van Meguairs.
meguiarsapcplus.jpg
Voor straks als de extractor er is.

:kado 1 Carclean.com hi-tech foam applicator
carcleanfoampad.jpg


Deze vind ik fijn werken bij het aanbrengen van de PB wheel sealant of de WheelWax.
 
Twee weken terug weer wat gekocht. En ik dacht dat ik genoeg had. Ik had het ook niet echt nodig, maar ik kon het niet laten.

Stjärnagloss APC, 1 gallon. Een verdunning van 1:5 gemaakt en meteen maar een liter overgeschonken in een lege fles, dat schenkt wat makkelijker. (Handig die lege alcoholflessen van mijn werk. Om de 2 a 3 weken neem ik er eentje mee als ze niet zijn weggegooid door mijn collega's.)
DSC03901.jpg


2x 1 gallon Sjtärnagloss Silke Detailer
DSC03899.jpg


En nog de Autoglym SRP. Die ga ik vandaag uitproberen.
DSC03897.jpg


De auto staat in de garage en ik ga zo meteen kleien met Stjärnagloss Silke Detailer 1:1.
Kijken of dat werkt. Dat spul ruikt erg sterk. Ik vind het wel lekker.
Volgens de omschrijving vind ik deze detailerspray te vergelijken met PB S&W. Ik heb alleen het idee dat hij wat geconcentreerder is.

Wat betreft de Stjärnagloss APC is deze zo goed als reukloos. Geen opvallende smell dus. En ik heb het idee dat hij minder schuimt dan de APC plus van Meguiars.
De Stjärnagloss APC ga ik later met de extractor gebruiken. Nog even wachten.

Even off-topic:
In november ga ik weer naar de USA, zonder man en kinderen. Eindelijk eens tijd voor me zelf in bijna 8 jaar. Eens kijken wat ik dan weer mee kan nemen van detailspullen. En uiteraard veel kleren voor de kinderen en een beetje voor mezelf.
:party:
 
Mooie aanwinsten !
we're all waiting with smart ;) hoe de silke bevalt / zich verhoud

Ennuh: mogen we lijstjes meesturen als je naar de US gaat, gnagnagna
 
Ik heb net gekleid met 1:1 Silke en Griot's garage klei. De Griot's garage klei is erg hard, maar even 10 seconden in de magnetron helpt het lekker kneedbaar te maken.
De Silke glijdt lekker en ruikt heerlijk. Verdund is de reuk niet zo erg penetrant.
Ik kon het niet laten om de Silke detailer te kopen, gratis verzendkosten. En aangezien ik 's winters in de garage een waterless wash gebruik (om het krasgevaar te beperken ga ik eerst met een washmitt erover heen) , dacht ik, waarom niet kopen? Er is geen betere raad dan voorraad volgens Patrick. En daar ben ik het wel mee eens.