• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitlaat schoonmaken

jvermeulen87

Detailing rookie
15 feb 2013
2
0
hallo allemaal

Ik ben de trotse eigenaal van een golf R32 en heb er al veel onderhoudsproducten voor aangeschaft,het enige dat ik nog mis is dat men uitlaten een beetje zwart zijn onderaan.
Iemand hier een goed productje voor?

rr8l0o.jpg


thx
 
https://www.Carclean.com/product/Carclean_nl/Staalwol_Grade_000_Extra_Fijn_zak_16_pads_25_792_101888
https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/Mag_Aluminum_Polish_140gr_05100_100201

Met bovenstaande producten moet het lukken!
 
Ik gebruik voor mijn uitlaten altijd de Meguiars NXT Generation All Metal Polish (link: Bekijk in webshop)

Voldoet voor mij tot nu toe prima en denk dat je de zwarte aanslag in jouw uitlaten er ook wel mee weg krijgt.
 
Beste vrienden,
Ik zit ongeveer met het zelfde 'probleem' maar heb geen sierstukken...
Ik las in een ander onderdeel dat iemand een staalwolletje gebruikte... kan dit....?
 
Ik heb ook geen sierstuk, maar met een staalwol + Meg's alu polish wordt ie altijd weer schoon. Daarna wheel sealent erover.
 
Ik gebruik metal polish van auto finesse, ik vind het grandioos verwijdert ook zelfs moeiteloos roestaanslag. Maar zo heeft iedereen zijn of haar voorkeur voor bepaalde producten.
 
Als ik hier even op mag inhaken:
Mijn uitlaat heeft een soort gaas aan de binnenkant. Hoe maken jullie dat schoon? Ik wil natuurlijk niet dat er product tussen de gaatjes komt wat ik niet meer weg kan krijgen...

jlcb.jpg