• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitwerpselen

dré1985

Detailing addict
24 mrt 2012
44
52
Ik heb problemen met het verwijderen van zeer hardnekkige vogel uitwerpselen.(voelt aan als zeer harde kauwgom)
Ik krijg het er zelfs niet af met men vingernagel en S&W,wat al de nodige krassen heeft gemaakt.
Is er een product dat de uitwerpselen oplost of verwijderd van men lak.

Probeer eens om er een doordrenkte spons of doek op de plek te leggen en te laten weken. Meestal komt het dan wel goed. Eventueel kun je in de doek of spons nog een MILD reinigingsmiddel toevoegen.

PB heeft hier een Bird Sh#t Remover voor, wordt alleen niet bij CC verkocht volgens mij. Dus daar heb je nu niks aan :s Maar bij hen valt het in het rijtje QD/Waterless wash, dus misschien dat je het met een van die zou kunnen proberen.

Volgens mij is de Bird Shit remover hetzelfde als de QD van PB, vandaar dat deze niet in het assoriment te verkrijgen is.
Het is een soort van limited edition van PB.

Ok ik ga het volgende keer eens proberen door er een spons met warm water op te leggen.
Bedankt voor de tip.

Zou dan i.p.v. Een spons een mf doek nemen. Die sluit wat beter aan de op lak lijkt me.