• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

USA Show & Shine 6 en 7 juni 2009 in Balkbrug

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
Wij zijn aanwezig op de USA Show & Shine 6 en 7 juni in Balkbrug. Een groot twee-daags evenement in en rondom de Diamanthal (Hoogeveenseweg) in Balkbrug. Vele Amerikaanse auto's zullen op dit evenement staan te pronken.

USA Show & Shine website zei:
USA Show and Shine 2009 wordt opnieuw een 2 daags treffen voor alle Amerikaanse voertuigen.
Daarnaast hebben wij een kampeervergunning zodat bezoekers op locatie kunnen overnachten.
Deze kampeervergunning geldt voor een kampeerterrein aangrenzend aan het treffenterrein.
Wij zullen hier zorgen voor toiletvoorzieningen.
De kosten voor het kamperen bedragen 10 euro per persoon, kinderen tot 12 jaar gratis, waarbij de toegang tot het treffen en Classic Rock Event gratis zijn.
Het is noodzakelijk u vooraf aan te melden voor overnachting op ons terrein.

Ook aan de kinderen wordt dit jaar gedacht door o.a. een springkussen en wellicht een sminkhoek te plaatsen.
Op de zaterdagavond is er een BBQ a 15 euro p.p. (opgave en betaling vooraf) en als afsluiter een avondvullend feest met 2 live rockbands (zie hiervoor de aparte flyer en informatie).
Tot slot willen wij enkele activiteiten organiseren, waaronder een burnout strip.

Zaterdag 6 juni:
12h Opening
13h Burnout demo (elk uur herhaling)
18h BBQ (opgave en betaling vooraf)
20.30h – 00.30h Classic Rock Event met Gasoline Station en Ol’Deezer

Zondag 7 juni:
11h Opening
12h – 16h Live muziek met Nowadays
13h Burnout demo (elk uur herhaling)
17h Einde Evenement




 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een evenement in Balkbrug8o
Is er een keer wat te doen bij mn ouders in de buurt, zitten wij in Duitsland op een groot Opeltreffen
 
Goedenmiddag.

Ben vanmiddag ook even geweest en tot mijn grote spijt was het carclean team al weg:sob: helaas.
Ook vond ik dat er niet heel veel wagens meer stonden (grootste gedeelte zal gisteren wel geweest zijn).
Maar jullie als carclean team gister een leuke dag gehad?


Rick
 
Hoeveel auto's heb je zien staan? We zijn wel benieuwd eigenlijk.

We zouden vandaag ook daar staan, dat klopt helemaal, maar de opkomst was zo dramatisch (er waren 350 deelnemende auto's toegezegd), dat we besloten hebben om naar huis te gaan. Gisteren telden we 16 auto's :sob:

Het was wel een goede generale repetitie.
 
16 stuks:|
Er stonden vrijdag ook minimaal zoveel Amerikaanse auto's bij ons in het dorp bij de Elvis Café..
 
Tsja, zoiets heb je ook wel eens een keer. We hebben genoeg geleerd in ieder geval. Veel lol gehad en voor de volgende keer doen we het weer anders. ;)
 
Dat was dus naatje pet voor jullie, ach Tim ieder nadeel heb z'n voordeel (zei de grote JC) als ik nu naar buiten kijk ben ik blij dat de DAP workshop een week vervroegd is ;) :ja
 
Hoe veel auto's ik heb zien staan?
Als ik er over het hele terrein 20 heb zien staan was het veel.
Dus het was helemaal niks?
En toch als je die foto's van vorig jaar bekijkt was het nog wel een leuke opkomst.
Maar net zoals je zelf zegt hier leer je wel weer van.
 
Als de foto´s van vorig jaar bekijk was dat ook volgens mij niet echt een grote opkomst, er is nergens een overzichtfoto en de meeste foto´s zijn genomen op het voor terrein waar een auto of 20 kunnen staan. Het is allemaal een beetje jammer om zo´n eind te rijden met de hele crew. Ach we hebben lol gehad (erg belangrijk!) en weer zaken geleerd. Het ging allemaal redelijk efficient. :)^
 
Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de foto's niet uitzonderlijk goed bekeken heb.
Maar meende in ieder geval, toch twee rijen met auto's te zien.
Doet er verder ook niet toe. Voor jullie is het gewoon flink balen als je zo'n stuk moet rijden en de opkomst blijkt erg tegen te vallen.
 
We hebben er weer van geleerd. Volgende keer doen we het anders.


Fotootje gevonden:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]