• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vakantie aanpak Mégane

Renzo 4000

Detailing chief
23 jul 2013
178
100
43
Seau, vandaag de Mégane aangepakt na een vakantie Frankrijk a 3500km. Uiteraard eerst gewassen met born to be mild en bug squash (was wel nodig!). Vervolgens de auto voor het eerst zelf gekleid met het bekende setje van Mothers. Ik was altijd huiverig om het zelf te doen ivm marring maar dit setje zou het redelijk veilig kunnen. Uiteindelijk is het me erg meegevallen, overigens was de vervuiling minimaal maar toch de moeite. Daarna de auto afgespoten en gedroogd om dan eindelijk een keer mijn dj orange crush panel potje te gebruiken. Ik denk dat ik 1/5 deel maar nodig had, maar verwerkt erg fijn. Tijdens het curen ook de velgjes in de wheelwax gezet... Vervolgens het zaakje wezen buffen met een mooie diepe wetlook glans als resultaat. Om de boel af te sluiten heb ik het interieur ook aangepakt en de ruiten weer in de rainkleer gezet. Eind resultaat mag er imo weer wezen en binnenkort dan maar eens gaan dappen!

update 28-06: beading sheeting op twee week oude DJ orange crush
https://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=yvHrXq64Rk0
zacgcjG.webp
M60VpMF.webp
3rEpmmv.webp

RLf3BNf.webp

Tja die Fransen gebruiken bumpers waar ze voor bedoelt zijn ... mij niet gezien! Ik parkeer altijd bewust zal ik maar zeggen :)

Bedankt mannen! Het is wel zo dat er nu binnen no time (fijn) stof op de auto valt. Dit "breekt" de ideale oppervlakte spanning waardoor je niet zo gauw die mooie parels ziet, maar dat kan wel hoor... Eerdere plaatjes:
cKqpBIQ.webp
8ox9tUF.webp

Bedankt voor het compliment! De kleur is redelijk uniek(orange cayenne, speciaallak) en zie je heel zelden en zeker op de estate aangezien ze dat maar een paar maanden hebben aangeboden. Ik ben nog steeds blij met deze kleur tussen al het zwart/grijs/blauw op de weg (daar is niks mis mee, had hem eerst in het zwart in bestelling staan en toch gewijzigd). Het is iig een heerlijke kleur om te detailen!