Elk jaar erger ik me eraan hoe mijn auot eruit ziet als ik op mijn vakantieadres aankom. Ik zou hem dan eigenlijk graag willen wassen, maar ik heb daar geen slang of iets dergelijks bij de hand. Nu heb ik kort geleden PB Spray and Wipe gekocht en gezien dat ik deze ook als waterless wash kan gebruiken. Omdat we dit jaar dicht bij het strand op vakantie gaan vertrouw ik het echter niet om zomaar meteen met de PB Spray and Wipe aan de gang te gaan (vanwege het zand wat op de auto terecht is gekomen).
Is het een goed idee om eerst een paar emmers water over de auto te gooien en dan met de Spray and Wipe aan de gang te gaan, of zou de Spray and Wipe te erg verdund worden door het water wat nog op de auto is achter gebleven? Heeft iemmand een idee of ik de Spray and Wipe ook op de velgen kan gebruiken (kan het kwaad wanneer ze later tijdens het rijden opwarmen en Spray and Wipe is achtergebleven)?
Is het een goed idee om eerst een paar emmers water over de auto te gooien en dan met de Spray and Wipe aan de gang te gaan, of zou de Spray and Wipe te erg verdund worden door het water wat nog op de auto is achter gebleven? Heeft iemmand een idee of ik de Spray and Wipe ook op de velgen kan gebruiken (kan het kwaad wanneer ze later tijdens het rijden opwarmen en Spray and Wipe is achtergebleven)?