• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Valet Pro Citrus Tar & Glue Remover veilig voor dasboard?

Jansen

Detailing guru
Tester of Bling
13 apr 2015
4.444
193
Utrecht
Dag allen,

Kan ik Citrus Tar & Glue remover gebruiken om lijmresten van een sticker van een plastic dashboard te verwijderen zonder dat het voor verkleuring zorgt?

Groet,

Jan

Volgens mij is dat de enige tip die voor zekerheid zorgt.
Ik vind het een prima product dat ik op veel oppervlakken zou durven gebruiken, maar even op een niet zo zichtbaar hoekje proberen lijkt me wel een must.

Dat was ook mijn plan, maar ik dacht: misschien heeft iemand hier al ervaring mee die weet dat het absoluut niet kan ofzo. Het is ook niet mijn eigen auto, dus ik ben zo voorzichtig als mogelijk.

Bedankt voor de reacties in ieder geval!

Meen me te herinneren dat iemand dat per ongeluk op een kunststofdeel van zijn scooter had gespoten en dat dit wit was uitgeslagen. Probeer het eens op een stukje kunststof van wat anders...

Nog even gezocht en het staat bij de reviews: https://www.Carclean.com/product/Valet_Pro/Citrus_Tar_and_Glue_Remover_500ml_EC10_500ml_101769

Ben overigens wel benieuwd of dit daadwerkelijk zo is!