Onlangs de Panda van 'n mede-zaalvoetballer aan mogen pakken. Doel was om wat meer glans op de auto te kunnen krijgen en wat vlekken proberen weg te krijgen waarvan ik van te voren niet wist of dat ging lukken. deze zaten vooral op het dak en 'n beetje op de motorkap. de binnenkant was ook heel erg toe aan 'n schoonmaakbeurtje. ik heb de klus over 2 dagen verdeeld.
natuurlijk is de auto eerst gewassen en geclayed. na teststpots op meerdere plekken bleek dat voor het dak en de motorkap Monello inizio forza op 'n gele kompressorpad nodig was. omdat de zon om de hoek kwam kijken, ben ik overgestapt op PB ssr2. de hele auto gedaan met 'n oranje pad. vervolgens PB ssr 1 op witte pad en Monello Finale op zwart.
de bumpers behandeld met de trimrestorer van poorboys. 3x gedaan, het werd gewoon opgezogen door de bumpers.
voor de hemel heb ik de waterzuiger (vax) van m'n ouders gebruikt, maar was niet het gewenste resultaat. toch maar eens voor 'n extractor kijken......
de plaatjes bij het praatje
natuurlijk is de auto eerst gewassen en geclayed. na teststpots op meerdere plekken bleek dat voor het dak en de motorkap Monello inizio forza op 'n gele kompressorpad nodig was. omdat de zon om de hoek kwam kijken, ben ik overgestapt op PB ssr2. de hele auto gedaan met 'n oranje pad. vervolgens PB ssr 1 op witte pad en Monello Finale op zwart.
de bumpers behandeld met de trimrestorer van poorboys. 3x gedaan, het werd gewoon opgezogen door de bumpers.
voor de hemel heb ik de waterzuiger (vax) van m'n ouders gebruikt, maar was niet het gewenste resultaat. toch maar eens voor 'n extractor kijken......
de plaatjes bij het praatje