• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

van DOFFE Panda naar toch wel 'n Toffe Panda

wilco

Detailing chief
10 mrt 2009
538
100
45
Oss
Onlangs de Panda van 'n mede-zaalvoetballer aan mogen pakken. Doel was om wat meer glans op de auto te kunnen krijgen en wat vlekken proberen weg te krijgen waarvan ik van te voren niet wist of dat ging lukken. deze zaten vooral op het dak en 'n beetje op de motorkap. de binnenkant was ook heel erg toe aan 'n schoonmaakbeurtje. ik heb de klus over 2 dagen verdeeld.

natuurlijk is de auto eerst gewassen en geclayed. na teststpots op meerdere plekken bleek dat voor het dak en de motorkap Monello inizio forza op 'n gele kompressorpad nodig was. omdat de zon om de hoek kwam kijken, ben ik overgestapt op PB ssr2. de hele auto gedaan met 'n oranje pad. vervolgens PB ssr 1 op witte pad en Monello Finale op zwart.

de bumpers behandeld met de trimrestorer van poorboys. 3x gedaan, het werd gewoon opgezogen door de bumpers.

voor de hemel heb ik de waterzuiger (vax) van m'n ouders gebruikt, maar was niet het gewenste resultaat. toch maar eens voor 'n extractor kijken......

de plaatjes bij het praatje

IMG_5194.webp

IMG_5195.webp

IMG_5196.webp

IMG_5197.webp

IMG_5198.webp

IMG_5199.webp

IMG_5200.webp

IMG_5207.webp

IMG_5205.webp

IMG_5208.webp

IMG_5202.webp

IMG_5204.webp

IMG_5209.webp

IMG_5210.webp

IMG_5211.webp

IMG_5212.webp

IMG_5213.webp

IMG_5214.webp

IMG_5215.webp

IMG_5216.webp

IMG_5217.webp

IMG_5218.webp

IMG_5219.webp

IMG_5220.webp

hey ,
is idd geen doffe panda meer maar nu kan het een stoffige panda opnieuw gaan worden:lol
zag ik nog een krasje op dat linkerportier?? wil dus zeggen dat je goed scherpe foto's maakt,is niet slecht bedoelt hoor!!:-b
netjes gedaan en ALTIJD leuk dat er iemand reageert,niet??
de eigenaar zal hem niet meer herkennen!!8-) 8-)
groeten danny

Hi hi hi. Super man! Die is echt van grijs naar diep zwart gegaan.
Bijzonder mooi resultaat en goed om te zien dat deze Fiat weer in ere herstelt is.

De reclame indertijd bij deze auto was in het verleden dat het zo mooi werd op de weg met al die Panda's.
Deze zwarte levert die bijdrage absoluut dankzij jouw inzet.

Wat is die opgeknapt zeg ! 8-o

Lijkt me wel leuk zo'n klusje met een zwaar verwaarloosde auto want dan heb je nog meer eer van je werk

Zo dat is nog eens eer hebben van je werk.
Klasse zeg, maar wat was er met die hemel gebeurt. 8o
Leuke topictitel ook. :cool

Nice and shiney,en zwart blijft een superkleur om iets moois van te maken......Ik had een marbella de zeeuwse ferrari:lol

dank jullie voor alle reacties! leuk om te lezen :)

het hemeltje, op foto kan je zien wat "schoner" is en wat erg vies is, is denk ik puur van het roken. het was ook wat gelig, dus ik weet het bijna wel zeker.

wat betreft de grill. dit vond ik ook best raar. het leek 'n beetje marmer achtige look te hebben. de trimrestorer bracht er in ieder geval geen verschil in.

ondanks dat het allemaal recht toe recht aan was qua plaatmateriaal, was het zeker niet de makkelijkste klus tot nu toe...

Ik kan goed begrijpen dat dat niet je gemakkelijste klus was....maar wel diegene met de meeste voldoening achteraf denk ik 8-())

leuk projectje en wat een verschil!!!:cool
respect

en mijn hemel wat een hemel....

om die schoon te krijgen moet je hem eruit halen volgens mij....

inderdaad... zodra ik 'n extractor heb denk ik dat ik hem opbel of ik het mag testen op dat hemeltje..

enne nee hoor, komt dicht in de buurt, maar meeste voldoening heb ik nog altijd behaald met 2 andere auto's

Sow. Die twee andere zien er ook lekker uit zeg!

Spreek jij die mensen gewoon op straat aan? Of haal je die auto's weg bij de sloop? Zonder dolle. Mooie resultaten inderdaad.