• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Kadett D 1.3 '84

rimave zei:
Erg mooi geworden!
Wat betreft kenteken. Volgens mij kun je bij de RDW gewoon een oldtimer kenteken aanvragen. Dan krijg je zo'n mooie blauwe. Er zijn in de loop der jaren genoeg auto's gesloopt en bij mijn weten worden die kentekens opnieuw uitgegeven aan auto's van 25 jaar en ouder.
Dat gaat alleen als je nog geen ander nederlands kenteken hebt.
Daarna is het niet meer mogelijk.
Daarbij een import "oud Kenteken" is altijd te herkennen.
Al ziet het er natuurlijk wel een stuk beter uit dan zo'n moderne gele plaat
 
Laat ik het zo zeggen, ben op zijn zachtst gezegd geen Opel fan, maar vind deze erg leuk!
Goed gedaan, de motorkap is op zich wel "period" hoor!.
Waar ik me meer aan stoor zijn die afgrijslijke stickers op de achterkant, verder good job:)^
 
Robbedoes zei:
Dat gaat alleen als je nog geen ander nederlands kenteken hebt.
Daarna is het niet meer mogelijk.
Daarbij een import "oud Kenteken" is altijd te herkennen.
Al ziet het er natuurlijk wel een stuk beter uit dan zo'n moderne gele plaat

Ook dit is weer leeftijdgebonden, voor auto's uit de jaren 80 gaat dit niet op.
 
Is idd erg opgeknapt.
Vind t super dat er mensen zijn die dat ook leuk vinden.
Was voorheen ook Opel fanaat bij een club.

Je kan de kleur bij een verfmenger laten scannen en dan ff de kap overblazen.
dan is die echt helemaal compleet:cool:
 
dank je voor de leuke reacties. vrij duidelijk wat de mening is over de motorkap ;) Ik zou de motorkap ook het liefst in de goede kleur zien en de eigenaar ook wel denk ik, maar deze studeert nog en spuiten zal z'n portemonee nog niet toelaten. ik denk dat ie de motorkap eerst nog 'n keer netjes zal rollen, beter dan dat nu gedaan is en dat er later 'n ander motorkapje op komt in de goede kleur.
 
Niet mijn type wagen, maar een strakke detail. :)^

Wat betreft die kap;
Gewoon eraf halen wanneer het lekker weer is, waterproof schuurpapiertje erover totdat hij glad is en dan een spuitbusje ralleyzwart eroverheen.
Deden wij ook in de low budget tijd en het stond helemaal niet verkeerd.

Vond nog een voorbeeldje van zoiets op mijn pc van een oude B Ascona die ik ooit heb gehad (één van de velen);

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

-
 
Ben het volmondig met cruiser eens! Prachtig resultaat en mooie transformatie! :)^