• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Kadett C '78 Trouw auto

En? al zenuwappig?

Mooi resultaat zeg en wat een super staat die auto!

Veel plezier het word schitterend weer..:-)^

bedankt mensen! het belooft een mooie dag te worden. het begint inderdaad al te kriebelen. we hebben zojuist ter ontspanning nog even american pie, the wedding gekeken om alvast in de sfeer te komen :)

morgenvroeg de auto ophalen, ik heb de last touch en m'n nieuwste doekje al klaar liggen om nog 'n rondje om de auto te lopen. de foto's komen nog.....

proficiat ! (met de bruiloft)

mooi gedaan hoor , is pure nostalgie als ik er aan denk , ook mijn 1e auto was een Opel...ascona weliswaar(grotere broer zeker :lol )

Zo,

eindelijk weer 'n keer hier. Ik kreeg al ontwenningsverschijnselen aangezien ik niet meer online was geweest sinds de dag VOOR ik ging trouwen. We hebben een geweldige dag gehad en vervolgens een geweldige vakantie in Egypte.

Bij deze een kleine impressie van de dag.

's morgens was het huis versierd, was s'nachts gebeurd:

CIMG1408Medium.webp

Allereerst de trouwauto gehaald:

IMG_9966Medium.webp

IMG_9965Medium.webp

IMG_5858Medium.webp

naar het gemeentehuis:

IMG_5869Medium.webp

IMG_5873Medium.webp

IMG_5874Medium.webp

IMG_9976Medium.webp

IMG_5876Medium.webp