• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Van nieuw interieur tot schokkende ontdekking: Is de Abarth nu écht supermooi?! #project95

Barro de Reus

Onze sociale man
Medewerker
12 mrt 2024
10
25

In deze aflevering is het eindelijk zover! Tim en Johan gaan de Abarth ophalen bij Geert, die met zorg het splinternieuwe interieur heeft geplaatst. Maar de grote vraag blijft: is de Abarth nu #supermooi geworden? Tim kan niet wachten om weer achter het stuur te kruipen en te voelen hoe het is om in zijn supermooie bolide te rijden. Maar nu het interieur erin zit, realiseren ze zich dat er nog een heleboel te doen is. Test Het lijkt bijna eindeloos, met steeds weer nieuwe klusjes die opduiken. En dan ontdekken ze ook nog schade aan de wielkuip. Zal dat terug moeten naar de spuiter? Je ziet het allemaal in deze nieuwe aflevering!We zijn ook weer benieuwd naar jullie mening! Welke kleur moet het 500-logo op het dashboard krijgen? Stem nu in onze poll en beslis mee! Hier vind je de poll #cleanriders#project95
 
Bij een open keuze zou ik voor een zwart 500-logo kiezen.

Wat mij bij de nieuwe kleurstelling ook stoort is de alu handgreep/strip op de achterklep, die zou echt wit moeten zijn.
 
  • Leuk
Reactions: tim86
Heb ik nou niet goed opgelet in het filmpje of is die 'schokkende' ontdekking eruit geknipt ofzo?
Kon het nou niet direct opmaken uit de reacties van Tim en Johan.