• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vanaf heden gratis bij elke bestelling: Je beste vriend tijdens spannende EK-Momenten!

Mijn kat oefent z'n kwaliteiten ermee. Kom dat ding overal tegen.
Leuk idee voor de volgende keer: oranje klei :-"
Voor sinterklaas: Een pietenmuts met velgenborstel erop ipv een pluim
Voor kerst: Shampoo met kerstboomgeur
Voor pasen: Paasei met wax

:D

Over feestdagen gesproken: Je kan met detailing altijd leuke cadeautjes vragen in iedere prijsklasse :ja
Ik weet nooit wat ik zeggen moet als ze vragen wat ik voor kerst/verjaardag wil hebben. Nu well :cool:
 
ladybug zei:
Leuk idee voor de volgende keer: oranje klei :-"

Weer eens wat anders ja... :grinning: Ik neem de klei trouwens na gebruik vaak mee naar binnen. Beetje kneden voor de Tv, is ook net een stressballetje, en 't is nog goed voor de hand- en armspieren ook. En de klei is weer netjes schoon en doorgekneed natuurlijk... :cool:
 
Sven S8 zei:
Weer eens wat anders ja... :grinning: Ik neem de klei trouwens na gebruik vaak mee naar binnen. Beetje kneden voor de Tv, is ook net een stressballetje, en 't is nog goed voor de hand- en armspieren ook. En de klei is weer netjes schoon en doorgekneed natuurlijk... :cool:

Euh waar bewaar jij de rest van je poets spullen dan?
liggen die nog buiten :D
 
Ja, onder de derde boom links...

Met 'binnen' bedoelde ik natuurlijk de woonkamer in (waar momenteel overigens verrassend veel detailingspul ligt bedenk ik me net) :-b
 
Hahaha, is die vergeten? Donders, kan door de warmte komen. Ik leg er maandag 1 apart voor je voor de volgende bestelling :D

Plaatje om het goed te maken:
21kmgck.jpg
 
Jeroen zei:
Ik heb die van de EK, twee jaar terug ook nog wel ergens,

Deze van de WK heb ik vanmiddag enorm nodig gehad, pffff wat een wedstrijd!

IDD!!!
 
Ik heb ondertussen alweer 2 van die balletjes! 1 voor iedere hand. Dt was gisteren wel nodig.

Overigens: Heren van Carclean, bedankt voor de extra doek die bij mijn laatste bestelling zat!!!
 
Ook hier bedankt:)^ Namens de honden...:grinning:

Mn zusje dr Chihuahua is opgegroeid tussen poezen en is geestelijk dan ook veel meer een poes. Ding wordt door het huis gemept, de lucht in gegooid...

Top cadeau!