• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vanaf volgende dinsdag (30 april) breiden wij onze verzendoptie uit met Trunkrs naast PostNL!

En bestel je vroeg in de ochtend vóór 10:00? Dan kan je pakket zelfs dezelfde dag nog geleverd worden!

Met de nadruk op *kan*, misschien iets duidelijker vermelden voor mensen 's avonds thuis blijven omdat ze een pakje verwachten :weary_face:
 
Het is als met elk distributiecentrum. Kan altijd vertraging zijn. Autos met pech, mensen te laat, sorteerband kapot etc. Trunkrs word sochtends opgehaald en dan naar distributiecentrum gebracht en daar rijden ze geloof ik rond 3 uur weg richting depot. En dan word alles savonds tussen 18-22u bezorgt. Als de pakketten te laat op dc komen dan kunnen ze bijvoorbeeld niet voor 3 uur mee en gaan pakketten naar morgen, of een pakket kan eindigen bij een verkeerd depot. Het zou altijd goed moeten gaan maar helaas, gebeurt ook vaak genoeg bij postnl, dpd, dhl helaas.
 
Gaat mij ook meer om de verwachting die je schept, ik heb bij carclean en een andere poetssite tegelijkertijd producten besteld. Carclean zegt als je voor 10 uur besteld, kan hij dezelfde dag geleverd worden. Dat lukt dus blijkbaar niet, ik ga er dan maar vanuit dat ik vanmiddag een update krijg dat ie naar depot onderweg is.
Op die andere site besteld, die bezorgen met DPD, en geven 1 tot 3 dagen aan, maar die ligt nu al op het afhaalpunt.

edit; staat nu verwacht 29 augustus bij trunkr in de T&T, niet dezelfde dag, niet de volgende dag, maar misschien kan hij na 2 dagen wel bezorgd worden :joy:
 
Laatst bewerkt:
wtf nu verwacht op 30 augustus... geen idee of het nu bij trunkrs of carclean misgaat maar dit is kut, alles op voorraad, order is "done" in de webshop.. CC maar een whatsapp bericht gestuurd... wacht het wel af. Laatste keer dat ik voor trunkrs kies, via postnl was alles in 1 of 2 dagen binnen.
 
Laatst bewerkt:
Heb via whatsapp al een reactie gehad, wacht het vanavond nog even af, morgen ochtend zal ik even een berichtje via de mail doen.