• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vast autowas adres gezocht

PeterDorr

Detailing addict
1 jun 2009
56
65
65
Ik ben erg zuinig op mijn auto en was hem altijd met schuimlans-dubbele emmer methode-Reload. Aparte materialen voor de velgen etc etc. De wekelijkse wasbeurt duurt dan ook meestal wel minimaal 2 uurtjes, maar dan is ie ook weer als nieuw. Nu ben ik door toegenomen drukte op het werk alleen steeds vaker niet dan wel in staat om dit te doen, terwijl ik het stiekem wel heel leuk vindt :-( Het gevolg is dat ie soms een maand niet gewassen wordt....(shame on me) temeer daar ik geen enkel autowasbedrijf ook maar in de buurt van "mijn liefje" laat komen. Ik zoek eigenlijk een oplossing van een bedrijfje dat op afspraak dan wekelijks bij mij thuis in Soest komt en de wasbeurt voor zijn rekening neemt. Maar wel met dezelfde zorg en liefde als (en de meeste van jullie) gewoon zijn. Heeft er iemand een advies? Thnx Peter

Wordt lastig.. maar even afspuiten eens per 2 weken werkt ook prima hoor. Ff een sprayfles met water en shampoo mengen.. onderspuiten en daarna afspuiten, is zo gebeurt en zou je het een keer kunnen doen als je naar huis rijdt vanaf je werk.

Hallo, ik kom ook uit soest en heb onlangs een paar auto s van binnen en buiten compleet onderhande genomen en mogen nu niet meer door de krasstraat..
1 keer in de 14 dagen haal ik ze op om ze bij mij thuis te wassen op de juiste manier.

Thanks Eddie voor je aanbod, maar het wassen gebeurt hier echt op de oprit. Ik heb hier ook alle spullen, incl schuimlans, stroom, water e.d.
De auto(s) die ik heb lenen zich er niet voor om door iemand anders gereden te worden, sorry....
Maar als je hier naar Soest wilt komen dan kunnen we off-line wel wat gegevens uitwisselen en kijken of het werkt.
grts, Peter