• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen borstel

paafje

Detailing addict
5 okt 2010
254
62
Beste CCers,

Graag wil ik jullie mening weten over 2 velgenborstels. Moet weer een paar nieuwe aanschaffen.

Mijn twijfel gaat tussen de volgende 2 borstels;

Borstel 1 (Mothers Wax)

Borstel 2 (detail brush)

Gr. Paafje
 
Ik zou ze beiden doen;
- EZ brush voor tussen de spaken en het velgbed. (Borstel is niet echt bedoeld voor het reinigen van de voorzijde van de velg, meer om lekker tussen de spaken en het velgbed een beetje heen en weer te borstelen en af en toe een beetje draaien, je snapt wat ik bedoel hoop ik..)
- Mothers Wheelbrush voor de voorzijde van de velg. (Hiermee kom je lastiger tussen de spaken, beetje afhankelijk van de velg).

Je kun nog overwegen om ook de Mothers Tire Brush er bij te nemen. In mijn ogen het gouden trio voor het reinigen van velgen en banden.

Succes! :)^
 
Allebei! De EZ voor het velgbed en tussen de spaken, en de Mothers voor de voorkant van de velg en band!
 
Heb sinds kort ook de ez borstel en vindt dit echt een topper. Het handige eraan is dat je (door z'n formaat) heel makkelijk je velgen bed kan schoonmaken en dat de borstel buigbaar is.