• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen opgeknapt...

JamoHul

Detailing addict
12 aug 2016
11
60
37
Hattemerbroek
Van de week een begin gemaakt om de velgen op te knappen... Kost 5 uur per velg maar dan heb je ook wat... :oops::D:D

De velg harten wil ik volgend jaar een keer onderhanden nemen, doorwijze ze te spuiten.. Voor nu alleen even lekker gekleid, gepolijst en dik in de wax....

Voor:
WhatsApp Image 2017-01-28 at 13.52.541.webp

Na:
WhatsApp Image 2017-01-28 at 13.52.54.webp
WhatsApp Image 2017-01-28 at 13.52.542.webp

Voor en Na bij elkaar:
WhatsApp Image 2017-01-28 at 16.33.42.webp

Hoi Roy, ja ik heb het hart gepolijst.. Maar er zitten van de vorige eigenaar toch wat lelijke beschadigingen aan die ik er niet uit gepolijst krijg... of eigenlijk polijsten gaat niet lukken wegens vermissing van lak op sommigen plekken

@tembaco dit is inderdaad een W124 uit de eerste jaren.. Ja ik vind dit de mooiere naafkapjes
En dat polijsten zou ik denk ik ook niet snel doen voor een ander... wat een werk wat een werk

• Leuk
Reacties: RoyR
Zo dan dat is echt een wereld van verschil zeg!:eek: Zal zeker een beste klus geweest zijn maar je hebt in ieder geval wel eer van je werk:cool:

• Leuk
Reacties: JamoHul