Ik heb een nieuw setje wielen voorzien van 2 lagen Gyeon Q² Rim. Deze week worden de nieuwe bandjes om de velgen gelegd. Naderhand gelezen dat het beter is om de coating aan te brengen na het monteren van de banden... Niet handig, maarja was nu wel makkelijker te verwerken en ontvetten/schoonmaken was weinig werk. Is het nu zeer waarschijnlijk dat de coating aangetast wordt bij het opleggen van de banden? Ik neem aan dat ze op schone wielen toch geen ontvetter nodig hebben om de loodjes te plakken? Het vet dat ze gebruiken zou ik daarna toch gewoon met shampoo af moeten kunnen wassen neem ik aan? Nog nodig om de velgen na monteren banden na te behandelen?
Ik ga het bandenbedrijf uiteraard zeggen dat ze in een verse glascoating staan en ze hier aub rekening mee willen houden.
Waarmee kun je de velgen overigens het beste wassen zonder de coating aan te tasten? Ik gebruik normaal alu teufel. Kan ik deze blijven gebruiken of is een normale auto shampoo toch echt aan te bevelen om de coating zo lang mogelijk te behouden?
Ik ga het bandenbedrijf uiteraard zeggen dat ze in een verse glascoating staan en ze hier aub rekening mee willen houden.
Waarmee kun je de velgen overigens het beste wassen zonder de coating aan te tasten? Ik gebruik normaal alu teufel. Kan ik deze blijven gebruiken of is een normale auto shampoo toch echt aan te bevelen om de coating zo lang mogelijk te behouden?