• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen zijn erg dof en vlekkerig

Het (eind)effect is altijd een combinatie van applicator / doek / pad & product & kracht.
Als je een cleaner zonder korrel op een stevige pad met de hand gebruikt, zal je toch meer resultaat zien, dan bij gebruik op een zachte applicator.
Effect van een machine is moeilijk met de hand te evenaren, zeker wat gelijkmatigheid betreft.

• Leuk
Reacties: Stan95
Nog een vraag voordat ik dingen ga bestellen: Zouden jullie polijsten met een opzetstukje voor een accu boormachine aanraden voor alleen de velgen? En hoe kom je dan zegmaar makkelijk bij plekjes tussen de spaken van de velgen met polijsten? Door Cones te gebruiken? Ik heb namelijk geen polijstmachine en die opzetstukjes voor een boormachine zijn niet heel prijzig. Daar zitten meestal stevige en zachte pads in. Maar met pads kom je ook niet op elke plek dus zou ik dit willen combineren met Cones.