• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgenwax/sealant uit sprayfles of spuitbus

psychoboarderke;337338 zei:
@ jitzzzze: uiteraard.

@ Renzo4000: Reload spraysealant zal je al gigantisch plezier geven van je velgen.
De velgen van mijn nieuwe wagen moeten nog in DLUX gezet worden. Is echter niet voor onmiddelijk.
Dus in tussentijd gebruik ik Reload.

Er is gigantisch veel te vinden over Reload en/of DLUX op velgen.
Leef je uit en maak je beslissing. Je zal niet teleurgesteld worden ;)

Ik heb toevallig dit nog staan (gekregen bij een bestelling van CC): https://www.Carclean.com/product/CarPro/Reload_Spray_Sealant_50ml_CQRL50_101831

Zou ik daar 4 velgen mee kunnen redden?

Ja hoor, als je ze onder de auto laat zitten waarschijnlijk wel.
2 pufjes per hart van de velg moet genoeg zijn ;)

Na de 2 lagen PB WS mag ik Reload aan doen? Of is dat aangeraden eerst Reload en dan PB WS eventuel?

Namelijk ik heb vandaag mijn winter wielen behandeld. Wassen met shampoo icm AF velgreiniger - Iron.X - Tar.X - Eraser - PB WS. En dus achter die PB WS een lagje Reload kan geen kwaad?

wel een aantal uren wachten na de wheel sealant alvorens Reload aan te brengen ivm curen/uitharden