• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verassing voor de Misses, haar Ka onder handen genomen

patspeed

Detailing rookie
28 apr 2010
20
0
Hallo allemaal,

gisteren mijn pakketje van carclean ontvangen,
ik kon het dus niet laten meteen aan de gang te gaan, met het karretje van de wederhelft.
Omdat mijn betere helft aan het slapen was vanwege haar nachtdienst, kon ik rustig min gang gaan.

Ik was om 10.30 begonnen en net na 17.00 klaar en niet eens de tijd genomen om iets te eten.
Natuurlijk wel de broodnodige bakskes leut naar binnen gewerkt.

De auto is 5 weken oud, en 2 weken gelden nog even gewassen, dus echt smerig was hij niet.




Het lijkt er toch op dat er wat vulkaanas uit Ijsland neergedaald is.






Als eerste naar de plaatselijke hd-wasplaats gereden om het grofste vuil eraf te halen.





Ongelooflijk maar in de 2 minuten durende terugreis had een vogel het dak weten te raken.
Thuis aangekomen de vogelpoep en het evt gevangen zand met de tuinslang afgespoten.
De wagen gewassen met Meg. gold class shampoo (2 emmer methode)
en weer afgespoeld en gedroogd met de nieuwe M.G. Miracle Dryer,
(helemaal geweldig, zou iedereen moeten hebben).
Hierna de auto met de hand in de PB Black hole gezet.
Weer wat fotootjes gemaakt, resultaat (lees wetlook) valt mij wat tegen op deze auto.
Uiteindelijk het exterieur afgewerkt met de Meg. gold classs liquid wax..


Toen was het interieur aan de beurt, gezogen, alle kunststof/rubber delen behandeld met Meg. Quik Detailer Interior en het de ramen met Meguiars NXT Generation Glass Cleaner gedaan.





Nadat de schoone slaapster haar oogjes geopend had en het eindresultaat zag,
was ze zo in haar nopjes dat ze mij een heerlijke maaltijd voorschotelde.




Bedankt voor het kijken, ik hoop dat jullie het leuk vonden, Patspeed.
[/size][/size]
 
Super gedaan... Hou de vrouw blij met aangename verrassingen en dan zal ze niet snel mopperen :klap als je weer een bestelling hebt gedaan bij CC. :rules