• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verbrande Decals op auto, kan dit ???

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
39
Hasselt
Hey Heren,

Ik krijg juist een vraag van een collega op het werk om te kijken naar zijn decals op de wagen. Het gaat om een striping op een nieuwe Renault Clio.

De decals vertonen verbrande plekken (enkel op de vlakke stukken) van het dak en motorkap. Op de zijkanten zijn de stickers nog normaal. Zo precies roestbruine plekken8-o . Zijn ontstaan na het zeer warme weer van de afgelopen dagen... Auto staat ook steeds buiten... Hij woont niet in de buurt van spoorwegen of etc.

Ik moet wel zeggen dat de decals poreus aanvoelen (geen gladde sticker, precies met reliëf). Mijn collega heetf het al geprobeerd met White spirit, hogedrukreiniger, niets helpt....

Ik heb het geprobeerd te reinigen met Klei en Citrusbling en Prof Polish, geen effect. Wordt zelfs niet minder...
]-0 ]-0
Een foto heb ik jammergenoeg niet omdat ik op men werk ben....

Heeft iemand tips???

Grtz

Hey Frogs,

Ja hij is er behoorlijk misselijk van. Ze staan er nu een 6 maanden op en hebben een behoorlijke duit gekost. Zou hij in de garage kunnen gaan klagen?

Want is toch niet normaal dat de stickers verbranden?

Grtz

Zuur is het zeker. Hij kan uiteraard terug gaan waar ze aangebracht zijn en daar naar een oplossing vragen. Niet geschoten......toch

Ik zou zeggen gevalletje garantie terug gaan naar degene welke ze heeft aangebracht zeker als ze een aardige duit hebben gekost :rules

dit zou inderdaad niet mogen kunnen.. hoe warm word het plaatwerk van een auto nou?
70 graden? dat zouden die stickers makkelijk moeten kunnen hebben.
Wij verwijderen stickers met een hittefohn en zelfs dan verkleuren ze niet.

Hey heren,

Gisteren was de collega opnieuw op het werk. De garage gaat ze gratis laten herstellen (dus nieuwe plakken). Naar mijn mening hebben ze die stickers laten maken bij een shop. Niet de originele van Renault. Was wel een pikzwarte auto een heeft x-aantal dagen aan de pukkelpopweide enz gestaan (is een festivalganger)

Maja,

Alles is in orde, hij heeft zijn nieuwe stickers....

Grtz

Stephan