• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verbruik Quik Detailer, hoeveel verbruik je gemiddeld voor het kleien van een auto?

Ik zit net als Ivo aan 350 a 500 ml per gemiddelde auto. ;)
Gebruikte eerst Spray and Wipe, 1/1 verdund, ging prima! Maar heb nu al 2 wagens gedaan met Dodo bijvulset 500ml Bron Slippy, kost je 17.5 Euro voor 5 liter en werkt naar mijn gevoel véél zachter voor je wagen.
Persoonlijk vind ik het beter 'glijden' en ruiken.
Kleine tip, ik doe ze in flesjes van dodo, 250ml, ligt goed in de hand en weegt niks. Je moet dan halverwege wel eens bijtanken, maar dat vind ik geen probleem.
 
Ik gebruikte vroeger Spray en Wipe, maar ik werd niet zo goed van de geur ... volgens mij als enige in de wereld die Spray en Wipe niet zo lekker vindt ruiken.
Nu gebruik ik Citrus Bling van Valet Pro. Ruikt ook niet briljant (citrus), maar is wel goedkoper en doet het voor mijn gevoel nog iets beter (lijkt wel beter te reinigen).
 
Op men eigen auto, die dus niet lang gekleid moet, half flesje born slippy. Op een vuilere wagen, als het een grotere is, ongeveer gans flesje.