• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verdien Poetspunten met het plaatsen van productreviews op onze site!

Jelle93

Detailing addict
22 mei 2019
52
55
Oh, dat is flink. Heeft dit systeem wel gewerkt? Ik heb er nog niet eerder gebruik van willen maken.
 

schaef

Detailing guru
23 sep 2015
1.395
170
Vanavond wat spaarpunten kunnen inwisselen op een bestelling. Na bestellen bij laatste actie voor betalen kan je ze invullen.
 

Altos

Detailing guru
13 jan 2015
2.293
193
41
Wat maakt dit onzeker?
zijn de reviews niet goed of komen er niet genoeg binnen? Ben hier benieuwd naar.

Persoonlijk zou ik het wel vreemd vinden om klanten die hun best hebben gedaan voor de reviews de getoonde beloning af te nemen…mocht dit gebeuren uiteraard. Een stop op nieuwe beloningen lijkt me een zeer normaal besluit.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba

StijnV

Detailing guru
Tester of Bling
29 jul 2014
837
183
33
Dilsen-Stokkem
Ik heb mijn punten nooit gebruikt of kunnen gebruiken maar ik lig er niet wakker van...
Doorheen de jaren genoeg leuke extra's en goede service gehad, plus er komt weer een sale aan!
 
  • Leuk
Reactions: RedCat

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.418
200
Berkel en Rodenrijs
Wat maakt dit onzeker?
zijn de reviews niet goed of komen er niet genoeg binnen? Ben hier benieuwd naar.

Persoonlijk zou ik het wel vreemd vinden om klanten die hun best hebben gedaan voor de reviews de getoonde beloning af te nemen…mocht dit gebeuren uiteraard. Een stop op nieuwe beloningen lijkt me een zeer normaal besluit.
Technische beperkingen. Bij de checkout blijft de boel crashen bij sommige orders als mensen punten gebruiken. Developers krijgen dit technisch niet opgelost.

De klant blijft achter met een lege winkelmand en een order die niet meer voldaan kan worden, maar waar wel de punten op ingeleverd zijn. Het kost ons per gecrashte order zeker 20 minuten om alles te corrigeren, om vervolgens de order met de hand weer in te moeten voeren.

Het is bloedirritant, maar we kunnen er op dit moment niet mee doorgaan.
 

Altos

Detailing guru
13 jan 2015
2.293
193
41
@Tim bedankt voor de heldere uitleg.
Zeer begrijpelijke situatie, dan wachten we gewoon af
 
  • Leuk
Reactions: Tim