• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verdunnen Showtime Quick Detailer Spray (Mothers)

duckmole

Detailing chief
13 mrt 2010
108
103
61
Goedemorgen,

Als het goed is land vandaag mijn eerste bestelling van Carclean op de mat.
Ben een beginnend detailer en lees zo hier en daar over het verdunnen van de detailerspray voor het kleien.

Ik heb een vraag over de kleiset van Mothers. Moet, mag en kan ik de Showtime Quick Detailer Spray verdunnen??
Zo ja waarmee???

Reacties zijn welkom.

Duckmole

Volgens mij zijn de detailer sprays ready to use, dus die mag je niet verdunnen.
En meestal als je iets wil verdunnen doe je het met water ,^^

duckmole zei:
A
Ik heb een vraag over de kleiset van Mothers. Moet, mag en kan ik de Showtime Quick Detailer Spray verdunnen??
Zo ja waarmee???

Zoals er hier verder genoemd word is dit een ready to use product. Nu heb ik dit pakketje al een donderdag mogen ontvangen. Voor kleien zou ik het niet verdunnen maar om het als alleen voor detailspray te gebruiken zou je het kunnen proberen met demiwater 1:1. Spray and wipe van poorboys verdun ik ook en de last touch van Meg's ook. Succes:-)^

Zou het lekker laten voor wat het is en een klein flesje detailerspray aanschaffen ipv verdunnen.
Ik las dat Tinus destijds de spray van de Meg's klei-set had verdund en die was er ook niet echt over te spreken
De S&W en de LT zijn nl niet per definitie als RTU afgeleverd.