• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verfspatjes? op autodak

Korlic

Detailing rookie
24 aug 2011
2
0
Hallo,

Heb sinds enkele dagen een andere wagen (witte focus uit 2009). Nu heeft het hier gisteren hevig gestormd terwijl ik aan het werk was op het fabriek. Toen ik gedaan met werken had merkte ik rare spatjes op men autodak. Een collega zei me dat die verfspatjes waren. Of is het nog iets anders? Krijg het er niet af met men vingernagel.

Iemand enig idee wat ik hier het beste kan aan doen?

Alvast bedankt.

Tipje: gebruik de zoekfunctie ;) Dan had je deze gevonden:

https://forum.Carclean.com/cc_postst11667/Witte-puntjes-op-de-lak-wat-is-het-Verf.aspx

Inderdaad, had de foto nog niet goed bekeken vanwege het formaat 8o

Lijkt meer op teer. Valet Pro Citrus Tar and Glue remover is hiervoor uitstekend geschikt! Helaas op dit moment niet voorraad.

En aan wat voor fabriek stond je geparkeerd? Wordt daar iets uitgestoot dat kan neerslaan op de wagens?

Deze "Valet Pro Citrus Tar and Glue remover" mag je gerust komen proberen als je wilt, heb het hier staan. Of kijk even of je iemand dichter in de buurt kan vinden. Misschien handiger dan dat je meteen allerlei dingen gaat bestellen.

Glasfabriek. Komt wel rook uit een schouw maar wordt normaal gezien gefilterd.