• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verlichting in werk plek

Drekepoets

Detailing trainee
16 sep 2016
21
45
38
Goede dag allemaal ik ga een poets plekje bouwen van 8 bij 6 nu was mijn vraag wat kan ik het best voor verlichting neer hangen tl of led verlichting en zo wit mogelijk denk ik of niet hoop dat iemand goede tips heeft
En Kan een poets brug goed tegen water of niet verstandig hem in de was plek te plaatsen

Top idee om zo een plek te bouwen.
Maak er wat moois van.
Qua verlichting, dat is meer een issue van prijs dan verschil.
LED verlichting is zo geavanceerd nu dat tl m.i. wat verouderd is.
Led lijkt me duurder worden. Maar wel scherpere beelden in je
reflecties, dus meer nauwkeurigheid.
Maar ik ben geen verlichtings expert.

Met LED ben je waarschijnlijk het beste uit, maar wel opletten dat je verlichting niet te blauw is, dan zie je bepaalde zaken juist minder goed (vergelijk het met de UV/blauwe verlichting in bijv. toiletgroepen van tankstations, waardoor aderen voor verslaafden niet meer goed zichtbaar zijn)

• Leuk
Reacties: Quantoxx
In de carrosseriebouw gebruiken ze nog altijd van die heel fel witte tl buizen, die zouden perfect zijn voor in je ruimte.

Deze lampen zijn speciaal om defecten/oneffenheden in plaatmateriaal te bekijken. Ook worden deze lampen in de lakstraat gebruikt bij ons.

Wellicht ook even dit topic lezen https://forum.Carclean.com/threads/led-verlichting.16525/