• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verschil in de dodo juice klei

annet

Detailing addict
28 jan 2009
32
52
Vraagje:

Wat zijn de verschillen tussen de dodo juice klei:

Gentle grey putty en de Supernatural Detailing Clay.

Wouw wat een snelle reactie.

En haalt de supernatural net zo veel vuil weg als de gentle grey of is de supernatural meer geschikt voor licht vervuilde auto die eigenlijk al wat meer bijgehouden zijn.

De Gentle Grey haalt makkelijker vervuiling weg dan de Supernatural alleen de laatste heb je minder kans op marring op zachte lakken.

Ah, goed dat ik het weet. Ik had namelijk het idee dat de SN een stukje zwaarder was dat de Gentle Grey.
Geen idee waarom ik die gedachte had. Weer wat bijgeleerd.:idee

Dibbuz zei:
De Gentle Grey haalt makkelijker vervuiling weg dan de Supernatural alleen de laatste heb je minder kans op marring op zachte lakken.

Ik begrijp dan nog iets niet namelijk het volgende Gentle grey is een "fine" klei. Supernatural een "medium" klei zoals de Purposeful Purple klei van Dodo.
Dus Supernatural is een zwaardere combinatie die dus meer vervuiling weg haalt.
Of zit het toch anders met de Supernatural variant.

Zie foto van de opschrift op de verpakking.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Inderdaad.. wel wat verwarrend dat deze namen zo dubbel gebruikt worden!

Ik had de Gentle Gray eens getest op mijn lak.. maar had toch last van marring. Gebruik nu de Bilthamber soft en dat gaat stukken beters.

Wat ik van Dom @ Dodo Juice begrepen heb is dat de SN clay van een andere leverancier is en daarom anders (milder) is dan de Gentle Gray.