• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verschil tussen PB Spray & Gloss en PB Spray & Wipe

Leon1987

Detailing addict
21 okt 2008
394
62
37
Beste Deskundigen,

Kan iemand mij het verschil uit leggen tussen PB Spray & Wipe en PB Spray & Gloss???

Beide producten lijken mij hetzelfde, maar wat is het verschil?

Ben op zoek naar een goede Detailerspray om zowel me ruiten in top conditie te houden (nu NXT Glass Cleaner, geeft mooie druppels die bij + 60 km verdwijnen van de ruit) maar die ook als extra boost voor de lak gebruikt kan worden.

Welke PB Spray (of wellicht ander merk) is hiervoor het beste aan te raden?

Thnx

Spray and wipe kun je 1:1 verdunnen en gebruiken voor het kleien en inderdaad ook voor je ramen.

Spray and gloss gebruik ik om na een detail een auto nog even helemaal langs te lopen. Heeft naast een reiniginde werking ook een licht glans effect.

Zoek je eene chter detailer spray die je lak boost, kijk dan eens naar de Poorboys QD+.

gr

Graag gedaan! Tip,.wil je eens wat proberen. Koop dan eerst eens de kleine verpakking van een product:roll