• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

verweerde lak met een DAP900

Olivieros

Detailing rookie
29 apr 2010
24
0
Ik heb een vraagje,

Is het mogelijk om een bijna licht roze auto die behoort gewoon basic lak: rood te zijn, weer terug te krijgen naar zijn originele staat door middel van een DAP900 icm een gele pad en inizio? of moet je dan echt perse een Rotary hebben? buurvrouw kwam namelijk langs of ik haar auto misschien weer mooi kon maken en ik wil het lieve vrouwtje wel helpen als dat kan ,^^

dank jullie wel

ligt heel erg aan de lak olivier. Dat de lak verweerd is, wil ook niet automatisch zeggen dat je een gele pad en inizio nodig hebt..!
Let wel, wanneer de verkrijting in té vergevorderd stadium is, zul je de lak niet meer mooi kunnen krijgen, of anders maar voor hele korte tijd...

Maar als het niet lukt met een DAP900, dan lukt het ook niet met een rotary. Meestal is er dan iets anders aan de hand.

Grote kans dat het erg netjes wordt. Maar verwering is meestal efficient aan te pakken met Mezzo op oranje.

HMmm,, denk dat ik t maar is ga proberen dan. ik heb alle pads van monello, tis n peugeotje 106. Als ik er aan begin zal ik wel fototjes gaan schieten! ;) dankjewel