• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verwijderen typeaanduiding Mercedes 200 40 jaar oud

LB

Detailing guru
Tester of Bling
4 jan 2009
1.815
123
48
Heeft er iemand ervaring met het verwijderen van deze type aanduiding?

64A8A726-D0FF-47CF-A2BE-E462066C4530.jpeg

Vandaag een begin gemaakt met het detailen van deze 40 jaar oude Mercedes. Ik zou met wattenstaafjes en doekjes aan de slag kunnen gaan, maar het verwijderen van de typeaanduiding geeft het beste resultaat. Ik dacht dat het geplakt zou zijn, maar ik twijfel. Wie o wie heeft hier ervaring mee?
 
Deze generatie had ook nog wel eens pennetjes of iets dergelijks waarmee het vastgeklikt zat, ik durf niet te zeggen hoe dat bij deze Mercedessen zit. Misschien eens vragen op een (klassiek) Mercedes forum? (bijvoorbeeld deze) Als je zoekt op Mercedes W123 heb je het juiste model en generatie te pakken.
 
  • Leuk
Reactions: LB
Denk ook pinnetjes, visdraadje of tandflosdraadje proberen erachter te snijden. Als het ergens blijft steken heb je waarschijnlijk pinnetjes. Lijm of dik plaktape zou je moeten zien zitten
 
En dan nog de vraag: Hoe krijg ik de pinnetjes los zonder de boel kapot te maken?