• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verwijderen van taperesten autogarage...

Marijn

Detailing addict
28 jul 2010
760
62
Utrecht
Hey,

Zit met een probleempje, onze auto tweedehands bij de garage gekocht, we hebben een testrit gemaakt, kregen we groene platen erop, met zwarte ductape erop geplakt...

Nu zitten er aan de voor en achterkant nog resten van die tape, maar hoe kan ik deze eraf halen?? Zat te denken aan nagellak-remover ofzo, maar durfde het niet te gebruiken, ben bang dat ik de lak beschadig, weet niet of dat uberhaupt hiermee kan.

Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven, want ik stoor me er een beetje aan:roll

Groeten, Marijn

Dag Marijn

Voor zulke dingen gebruik ik meestal de VALET PRO Citrus Tar and Glue Remover. Eerst product even inwrijven, ff laten inwerken en zou dan moeten verdwijnen als sneeuw voor de zon !

Hopelijk lukt het.

De groeten
Koen

Wasbenzine werkt ook. In alle gevallen daarna even een laagje wax erop want na gebruik van wasbenzine of 1 van bovenstaande producten is enige bescherming niet meer aanwezig.