• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verwisselbare steunplaat of meer uitslag?

Hoe mooi is dat! Anyway, je zult echt merken dat de service van CC onwijs goed is. Laatst had iemand een probleem net zijn steenoude DAP en zelfs die werd nog geholpen door CC. Ze staan voor hun producten en als die net even niet doen wat ze moeten doen dan helpen ze je.
 
  • Leuk
Reactions: dutchcargirl
Zal je verbazen hoeveel speelruimte is op de specs
Buitenkant OK, maar verder ....
Ze worden ook niet voor niets eerst getest voor ze in de webshop komen
 
Ik heb eventueel ook nog een DAP900 in de aanbieding. Geen EVO maar een van de eerste modellen maar wel splinternieuw in de doos... Wellicht als machine om te beginnen een mooie? Ooit gekocht als reserve machine voor de kleinere delen maar ik ben volledig over op Rupes en die lijn is inmiddels helemaal compleet...
Interesse!
 
Ik heb eventueel ook nog een DAP900 in de aanbieding. Geen EVO maar een van de eerste modellen maar wel splinternieuw in de doos... Wellicht als machine om te beginnen een mooie? Ooit gekocht als reserve machine voor de kleinere delen maar ik ben volledig over op Rupes en die lijn is inmiddels helemaal compleet...
Interesse!